Iako nam je Kina daleko, zanimljivo je pogledati tko su vladari tog tržišta
Nakon što je sredinom 2021. godine bio treći brend u Kini, Honor nastavlja s rastom. U četvrtom tromjesečju 2021. zauzeli su drugo mjesto, odnosno postali su prvi što se tiče Android brandova na kineskom tržištu.
Apple je prvi s 20,6 posto udjela na tržištu i 17,2 milijuna iPhone telefona koji su tamo pronašli svoje vlasnike. Appleov udio se povećao s 19,3 posto (Q4 2020.
Drugi je Honor s udjelom od 17 posto, što je 253,4 posto više nego u istom razdoblju godinu ranije. Isporučili su 14,2 milijuna pametnih telefona u Q4 2021), pokazuju podaci koje je Honor prenio od agencije IDC. Ukupno su u 2021. godini isporučili 38,6 milijuna uređaja.
Treći je Vivo sa 16,8 posto udjela i 14 milijuna telefona, a četvrti Oppo s 13,9 milijuna telefona i 16,6 posto udjela. Peti je Xiaomi s 13,2 milijuna telefona, uz udio od 15,8 posto. Ostali brandovi imaju 13,2 posto .
Za očekivati je daljnji rast isporuka branda Honor koji se nedavno vratio i na hrvatsko tržište, a novi modeli Honor 50, Honor 50 Lite i preklopni Honor Magic V dat će dodatni vjetar u leđa brendu koji je krajem 2020. godine Huawei prodao kineskom kupcu. To je omogućilo da se Honorovi uređaji isporučuju s Google servisima.
U studenom 2021. predstavljen je Honor Intelligent Manufacturing Industrial Park, prva samofinancirana tvornice brenda u kojoj se obavlja certificiranje kontrole kvalitete novih proizvoda, proizvodnja vodećih uređaja, nove inkubacije izrade i tehnologije te izgradnja Honorovih
proizvodnih kapaciteta baziranih na umjetnoj inteligenciji.
Na predstojećem Mobile World Congressu, na kojem će biti prisutan i Smartlife.hr, Honor će predstaviti nove proizvode (očekujemo Honor 60, koji je krajem 2021. predstavljen u Kini), a već je i zakazan datum – na prvi dan MWC22 u Barceloni, odnosno 28. veljače 2022.