PRETRPANI ORMARI: Mnogi ljudi kupuju odjeću koju nikad ne nose | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRETRPANI ORMARI: Mnogi ljudi kupuju odjeću koju nikad ne nose

Autor Igor Martić

Ima smisla pričekati sekundu prije nego što pritisnete taj gumb za plaćanje

  Izvor: Wavebreakmedia ltd / Panthermedia / Profimedia

S Crnim petkom iza nas te sa Cyber ponedjeljkom ispred nas ljudi kao da zaborave što im zaista treba. Vrlo često kupuju nešto što im ne treba niti će nikada koristiti. Poput odjeće koja skuplja prašinu u ormaru.

Pridonose tome i što ponude za Black Friday i Cyber Monday počinju sve ranije i ranije. Poznato je da bi Crni petak trebao biti samo jedan dan u godini – posljednji petak u studenom, kada se trgovci rješavaju zaliha i pripremaju za božićne blagdane.

Vjerojatno ima smisla da trgovci na malo krenu ranije s popustima, kako bi povećali prodaju i očistili zalihe, potrošači bi trebali biti oprezni da ne dođu previše u iskušenje, iako im se sve to čini kao navodno "najbolje ponude godine".

 closet;getting dressed;looking;woman;1;abundance;caucasian;choice;clothes hanger;clothing;color;confusion;deciding;domestic life;excess;fashion;hanging;horizontal;inside;leaning;lifestyle;looking up;mixed race person;only women;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: Big Cheese Photo LLC / Alamy / Profimedia

Štoviše, ima smisla pričekati sekundu prije nego što pritisnete taj gumb za plaćanje jer bez obzira na potencijalnu uštedu postoji nešto poput previše odjeće ili previše gadgeta, spomenemo li samo dvije popularne kategorije online kupnje.

Prema Statista Consumer Insights mnogi potrošači priznaju da često kupuju odjeću koju nikad ne nose. U tim su slučajevima mogli uštedjeti 100 posto na maloprodajnoj cijeni da su se jednostavno oduprli porivu za razmetanjem.

Kupci su češće krivci za preopterećenost garderobe u različitim zemljama. Učestalost nepotrebne kupnje razlikuje se od zemlje do zemlje, u rasponu od 29 posto ispitanica u Ujedinjenom Kraljevstvu do samo 12 posto u Kini.

U Sjedinjenim Državama 23 posto žena i 19 posto muškaraca priznalo je da često kupuju odjeću koja im završi u donjoj ladici ormara. U Njemačkoj je taj postotak 16 posto kod žena te 9 posto kod muškaraca.

 Postotak kupaca koji kažu da kupuju stvari i nikada ih ne nose, Statista.jpg
Postotak kupaca koji kažu da kupuju stvari i nikada ih ne nose
Izvor: Statista

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI