ZANIMLJIVA STATISTIKA: Generacija Z čini 26 posto svjetske populacije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ZANIMLJIVA STATISTIKA: Generacija Z čini 26 posto svjetske populacije

Autor Krunoslav Ćosić

Kako generacija Z donosi odluke o kupnji i koristi online platforme?

 Kupnja elektronika (3) Izvor: Andriy Popov / Panthermedia / Profimedia

Više od jedne četvrtine stanovništva na Zemlji su pripadnici generacije Z. Radi se o dvije milijarde ljudi u dobi od 10 do 25 godina koji će do 2030. godine doprinijeti s 48% svjetske potrošnje u maloprodaji. Digitalni domoroci su mamac za mnoge industrije jer imaju jedinstvena očekivanja i navike kada je riječ o interakciji s brendovima.

Marketinškim stručnjacima treba biti bitno razumjeti kako generacija Z donosi odluke o kupnji i koristi online platforme. Korištenje društvenih mreža značajno oblikuje potrošačko ponašanje generacije Z.

 Medijski obogaćene poruke za Gen-Z_Viber.jpg Izvor: Viber

Čak 35% njih dnevno provodi više od dva sata na društvenim mrežama, više nego milenijalci i baby boomeri. Istraživanja pokazuju da 69% njih posjećuje trgovine temeljem objava na društvenim mrežama dok njih 83% vjeruje korisničkim recenzijama više nego tradicionalnim marketinškim platformama.

Više od 70% pripadnika Generacije Z ima stabilne izvore prihoda, što ih čini financijski odgovornima i pažljivima kada je u pitanju potrošnja. U Rakutenovom istraživanju više od polovine sudionika informacije o proizvodima traži na web stranicama brendova, gotovo 40% njih koristi online recenzije dok ih 29% preferira društvene medije. Post-milenijalci cjenovno su osjetljivi te njih 90% uspoređuje cijene prije kupnje.

Čak 87% Gen-Z-jevaca želi personalizirano iskustvo kupovine. Korištenjem mogućnosti aplikacija za razmjenu poruka u kombinaciji s CDP-ovima brendovi koriste podatke iz svojih vlastitih baza podataka kako bi kreirali i slali prilagođene poruke temeljene na pojedinačnim interesima i preferencijama, što rezultira povećanim konverzijama i prodajom.

 Razgovori putem poslovnih poruka i AI-chatbotova_Viber.jpg Izvor: Viber

Ove prilagođene poslovne poruke odgovaraju želji Gen-Z-jevaca za detaljnim istraživanjem prije donošenja odluke o kupnji. Pružaju potencijalnim kupcima informacije o najnovijim ponudama, posebnim popustima i omogućuju interakciju u stvarnom vremenu putem različitih medija kao što su tekstovi s emojijima, slike, videozapisi i datoteke na Viberu.

Više nego bilo koja generacija prije njih, pripadnici generacije Z cijene nenametljivu komunikaciju. Važno im je imati jasne granice prilikom interakcije s brendovima i brendovi bi to trebali uzeti u obzir. Na primjer, poslovne poruke na Viberu idu u Poslovni sandučić, poseban prostor za komunikaciju između brenda i korisnika.

 Zabavni, brendirani AR filtri_Viber.jpg Izvor: Viber

Kako bi privukli pažnju generacije Z u samo osam sekundi ili manje brendovi bi trebali razmisliti o korištenju vizualnih elemenata. Primjerice, brendovi na Viberu koriste AR filtre koje ljudima omogućuju dodavanje zabavnih vizualnih efekata na fotografije i vide kako bi izrazili svoje emocije.

AR filtri mogu se kreirati za različite segmente potrošača, posebice za Gen-Z, kako bi se značajno povećalo angažiranje s brendom. AR tehnologije nude interaktivna iskustva poput mini-igara, kvizova i interakcija s likovima koje dobro rezoniraju s ovom publikom. Budući da su odrasli s tehnologijom na dohvat ruke Gen-Z potrošači mijenjaju način kupnje, vjernosti prema brendu i angažmana s brendovima.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI