Kako postići pravu ravnotežu između promocije svojih ponuda i ostajanja nenametljivim? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Kako postići pravu ravnotežu između promocije svojih ponuda i ostajanja nenametljivim?

Autor Krunoslav Ćosić

Savjeti za brendove dolaze od direktorice prodaje u Rakuten Viberu

 Rakuten Viber (2).jpg Izvor: Viber

Kako postići uravnotežen pristup marketinškim kampanjama putem poruka, kako do prave ravnoteže između promocije i nenametljivosti? Gotovo 95% korisnika interneta diljem svijeta pristupa raznim aplikacijama za slanje poruka, što ih čini idealnim mjestom gdje brendovi mogu doseći svoju publiku, pokazuju podaci Digital 2023 Global Overview Reporta.

Berina Tanović, direktorica prodaje u Rakuten Viberu, podijelila je nekoliko dobrih savjeta. Potrebno je stvarati pametan sadržaj, segmentirati publiku i oblikukovati personalizirane poruke te pružiti brzu korisničku podršku.

Stvaranje bogatog medijskog sadržaja može značajno poboljšati korisničko iskustvo s vašim brandom jer ti vizualni elementi čine vaš sadržaj privlačnijim i pomažu u učinkovitijem prijenosu poruke. Ispričajte zanimljive priče uz pomoć bogatog medijskog sadržaja i potaknite interakciju.

 Viber_brandovi koji koriste bogat medijski sadrzaj.jpg Izvor: Viber

Brandovi na Viberu dijele primamljive slike i videozapise kako bi predstavili nove proizvode, objavljuju tekstove s izražajnim emotikonima i gumbima za poziv na akciju kako bi utjecali na kupovinu te dijele različite datoteke sa svojim klijentima putem poslovnih poruka. Prilagođavaju svoje chatbotove, šalju naljepnice i vrtuljke kako bi privukli pažnju klijenata.

Važno je dijeliti relevantne i vrijedne informacije koje su povezane s potrebama i interesima onih koji ih vide. Uravnotežite promotivni sadržaj s informativnim i korisnim elementima, poput vijesti iz industrije, savjeta i uvida. Ovaj pristup pomaže uspostaviti vaš brand kao pouzdan izvor informacija te potiče povjerenje i lojalnost.

 Viber_primjeri personaliziranog marketinga.jpg Izvor: Viber

Segmentirajte publiku

Kao što nije svaka cipela za svaku nogu tako niti jedna veličina ne odgovara svima kada je riječ o angažiranju ljudi na aplikacijama za razmjenu poruka. Kako biste osigurali da vaš sadržaj ima utjecaj kod različitih segmenata publike razmislite o njegovoj klasifikaciji na temelju demografije, interesa, ponašanja i drugih faktora poput prethodnih kupnji.

Berina Tanović savjetuje da zatim stvorite personalizirane komade prilagođene preferencijama i potrebama svake grupe. Integrirajte svoj CRM ili CDP sustav s poslovnim porukama i koristite dostupne informacije o svojim klijentima kako biste personalizirali komunikaciju. Ovaj ciljani pristup rezultirat će značajnijim angažmanom i većim stopama pretvorbe.

 Rakuten Viber.jpg Izvor: Viber

Pružite brzu korisničku podršku

S popularnošću proizvoda ili usluga opterećenje za tvrtkin tim korisničke podrške neizbježno raste. Važno je osigurati da njihov rad bude dobro organiziran i usklađen. Evo kako to možete postići:

▪ Obučite svoj tim za rješavanje mogućih problema i osigurajte da dobro poznaju politike i proizvode vašeg brenda

▪ Osigurajte da budu dostupni za odgovaranje na upite, brige i povratne informacije kupaca te da znaju kako to obaviti putem aplikacije za razmjenu poruka

▪ Podržite rad svog tima uživo chatbotovima kako bi ponudili trenutačne odgovore na najčešća pitanja, olakšali interakciju s kupcima i oslobodili vrijeme zaposlenika kako bi se posvetili rješavanju kompleksnijih problema. Na primjer, brendovi na Viberu koriste chatbotove kako bi pomogli korisnicima u pretraživanju dostupnih proizvoda, pregledu uvjeta isporuke, provjeri radnog vremena i mnogo više.

 Viber_korisnicka podrska u stvarnom vremenu.jpg Izvor: Viber

Na kraju ne zaboravite postaviti granicu kako ne biste opterećivali korisnike poslanim promotivnim sadržajima. Potrebno je pronaći dobar balans između informativnog, zanimljivog i promotivnog materijala.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI