Savjeti za brendove dolaze od direktorice prodaje u Rakuten Viberu
Kako postići uravnotežen pristup marketinškim kampanjama putem poruka, kako do prave ravnoteže između promocije i nenametljivosti? Gotovo 95% korisnika interneta diljem svijeta pristupa raznim aplikacijama za slanje poruka, što ih čini idealnim mjestom gdje brendovi mogu doseći svoju publiku, pokazuju podaci Digital 2023 Global Overview Reporta.
Berina Tanović, direktorica prodaje u Rakuten Viberu, podijelila je nekoliko dobrih savjeta. Potrebno je stvarati pametan sadržaj, segmentirati publiku i oblikukovati personalizirane poruke te pružiti brzu korisničku podršku.
Stvaranje bogatog medijskog sadržaja može značajno poboljšati korisničko iskustvo s vašim brandom jer ti vizualni elementi čine vaš sadržaj privlačnijim i pomažu u učinkovitijem prijenosu poruke. Ispričajte zanimljive priče uz pomoć bogatog medijskog sadržaja i potaknite interakciju.
Brandovi na Viberu dijele primamljive slike i videozapise kako bi predstavili nove proizvode, objavljuju tekstove s izražajnim emotikonima i gumbima za poziv na akciju kako bi utjecali na kupovinu te dijele različite datoteke sa svojim klijentima putem poslovnih poruka. Prilagođavaju svoje chatbotove, šalju naljepnice i vrtuljke kako bi privukli pažnju klijenata.
Važno je dijeliti relevantne i vrijedne informacije koje su povezane s potrebama i interesima onih koji ih vide. Uravnotežite promotivni sadržaj s informativnim i korisnim elementima, poput vijesti iz industrije, savjeta i uvida. Ovaj pristup pomaže uspostaviti vaš brand kao pouzdan izvor informacija te potiče povjerenje i lojalnost.
Izvor: ViberSegmentirajte publiku
Kao što nije svaka cipela za svaku nogu tako niti jedna veličina ne odgovara svima kada je riječ o angažiranju ljudi na aplikacijama za razmjenu poruka. Kako biste osigurali da vaš sadržaj ima utjecaj kod različitih segmenata publike razmislite o njegovoj klasifikaciji na temelju demografije, interesa, ponašanja i drugih faktora poput prethodnih kupnji.
Berina Tanović savjetuje da zatim stvorite personalizirane komade prilagođene preferencijama i potrebama svake grupe. Integrirajte svoj CRM ili CDP sustav s poslovnim porukama i koristite dostupne informacije o svojim klijentima kako biste personalizirali komunikaciju. Ovaj ciljani pristup rezultirat će značajnijim angažmanom i većim stopama pretvorbe.
Izvor: ViberPružite brzu korisničku podršku
S popularnošću proizvoda ili usluga opterećenje za tvrtkin tim korisničke podrške neizbježno raste. Važno je osigurati da njihov rad bude dobro organiziran i usklađen. Evo kako to možete postići:
▪ Obučite svoj tim za rješavanje mogućih problema i osigurajte da dobro poznaju politike i proizvode vašeg brenda
▪ Osigurajte da budu dostupni za odgovaranje na upite, brige i povratne informacije kupaca te da znaju kako to obaviti putem aplikacije za razmjenu poruka
▪ Podržite rad svog tima uživo chatbotovima kako bi ponudili trenutačne odgovore na najčešća pitanja, olakšali interakciju s kupcima i oslobodili vrijeme zaposlenika kako bi se posvetili rješavanju kompleksnijih problema. Na primjer, brendovi na Viberu koriste chatbotove kako bi pomogli korisnicima u pretraživanju dostupnih proizvoda, pregledu uvjeta isporuke, provjeri radnog vremena i mnogo više.
Izvor: ViberNa kraju ne zaboravite postaviti granicu kako ne biste opterećivali korisnike poslanim promotivnim sadržajima. Potrebno je pronaći dobar balans između informativnog, zanimljivog i promotivnog materijala.