NAJPOŽELJNIJI BOŽIĆNI DAROVI: Show me the money | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NAJPOŽELJNIJI BOŽIĆNI DAROVI: Show me the money

Autor Krunoslav Ćosić

Mnogi ipak ne žele uobičajeni dar nego nešto drugo…

 Poklon (1).jpg Izvor: Natalia Danko / Panthermedia / Profimedia

Iako se možda ne čini kao najromantičnija opcija, novčani dar ove je godine najpoželjniji božićni dar u Sjedinjenim Državama. Prema najnovijim podacima Statista Global Consumer Survey (Božić i blagdanska sezona: SAD), na pitanje koje darove bi odrasli Amerikanci osobno najviše voljeli dobiti ove godine 36 posto muškaraca i 45 posto žena reklo je gotovinu ili bankovni transfer.

Za obje skupine vaučeri su bili na drugom mjestu, a zatim na listi želja slijede odjeća, garderoba ili obuća na trećem mjestu. Ispitanici su u anketi mogli izabrati više opcija.

Međutim, kada se pogledaju želje iskazane od strane muškaraca i žena, iako postoji priličan dio preklapanja, pojavljuju se neke male razlike. Pametni telefoni, tableti i dodaci bili su prilično popularan izbor – taj poklon bi vrlo rado dobilo 22 posto muškarac te 23 posto žena.

 Poklon (3).jpg Izvor: Sergiy Artsaba / Panthermedia / Profimedia

Žene su pokazale nešto veći interes za darove povezane s putovanjima (19 posto naspram muškaraca s 14 posto) kao i za ulaznice za događaje (19 posto naspram muškaraca s 12 posto). Među anketiranim opcijama, 'ukrasni artikli' bili su među darovima s najnižom ocjenom, a poželjelo ih je samo 7 posto ispitanica i 6 posto muškaraca. 

Muškarcima na listi želja uopće nisu kozmetika, parfemi i sredstva za kožu dok je to troje kod žena vrlo visoko, na četvrtom mjestu (takav poklon želi 28 posto žena). S druge strane, 28 posto muškaraca bi vrlo rado dobilo hranu i piće u zapakiranoj kutiji s mašnom (na četvrtom mjestu liste želja) dok je za žene „iće i piće“ tek na šestom mjestu, a poželjelo bi 23 posto žena.

 Poklon (2).jpg Izvor: Igor Zakowski / Panthermedia / Profimedia

Žene za poklon žele knjigu, bilo u tiskanom ili e-book izdanju (20 posto), a među osam mjesta na listi takav poklon muškarci ne žele niti pogledati. Ali je tato muškarcima potrošačka elektronika solidno zanimljiva (22 posto), a ženama takav poklon ne znači baš puno i ne nalazi se na listi poželjnih poklona.

 2023.jpg Izvor: Roman Milert / Alamy / Alamy / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI