Na društvenim su mrežama mačke vrlo često na fotografijama i video filmovima

Promatrajući internet vjerojatno biste došli do zaključka da je najdraži kućni ljubimac na svijetu mačka. Svjetska mreža puna je slatkih i smiješnih videa, gifova i memeova naših mačjih pratitelja. Ipak, kada je riječ o tome, vlasnici kućnih ljubimaca češće odlučuju dijeliti svoje živote i domove s 'čovjekovim najboljim prijateljem', psom.
Rezultati novog izdanja Statista Global Consumer Survey pokazuju da barem u Sjedinjenim Državama, kontinentalnoj Kini, Ujedinjenom Kraljevstvu i Japanu psi imaju prilično ugodnu prednost nad svojim najvećim krznenim rivalima.

U SAD-u je 74 posto vlasnika kućnih ljubimaca reklo da ima psa, u usporedbi sa samo 47 posto onih koji imaju mačku. U Kini je 68 posto vlasnika reklo da ima psa, a 40 posto mačku. U Velikoj Britaniji je omjer u korist pasa 61 posto, u odnosu na 45 posto mačaka.
Međutim, u Njemačkoj je borba drugačija - tamo su psi nadmašili mačke s 51 posto u usporedbi s 50 posto. Spomenimo i Japan u kojem ponovo pas ima veći postotak (48 posto) dok se za mačku odlučilo 40 posto Japanaca.