Bit će proizvedeno samo 300 primjeraka odjevnog predmeta kojeg vole developeri
Infobip će ispuniti san mnogih developera – predstavili su ograničeno izdanje hoodice nastalo u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena Joshuom Čirjakom.
Vodnjanska IT kompanija time je napravila iskorak u street fashion segment, u suradnji s Čirjakovim IUTD Studios (I Used to Dream), što je globalno jedan od prvih primjera u tehnološkoj industriji i čime kompanija također želi ojačati svoj imidž među developerima.
„Developeri vole hoodice, a čak bih rekao da im je to omiljeni modni komad. Gotovo svaka tehnološka kompanija ima promidžbene artikle - bilo da su to hoodice, majice ili čak čarape. No, u Infobipu smo odlučili napraviti limited edition modni komad odnosno hoodicu koju će ljudi htjeti ponosno nositi u javnosti te se tako rodila ideja kolaboracije s IUTD Studios i Joshuom. Među prvima smo koji rade takvo što u tehnološkoj industriji pa smo našim hoodicama dodali i naprednu tehnologiju kroz integraciju NFT-ja kako bi one živjele i u digitalnom svijetu“, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.
Svaki je od 300 proizvedenih komada jedinstven i autentičan – ima čitač unutar hoodice, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. „Infobip Worldwide“ hoodica inspirirana je Infobipovom misijom spajanja ljudi globalno. Prikazuje rasprostranjenost kompanije koja je prisutna u više od 70 gradova diljem svijeta, a koji se popisani nalaze na poleđini hoodice.
Izvor: Vlado CvirnU kompletu s hoodicom kreirali su i set posebnih dodataka odnosno bedževa, od kojih svaki predstavlja jednu od Infobipovih lokacija globalno. Time su željeli da ljudi diljem svijeta mogu sakupljati i kombinirati bedževe na svojim hoodicama i tako im dati dodatnu dimenziju jedinstvenosti.
Infobipova hoodica bit će dostupna za narudžbu za šest dana to jest od 22. studenog 2022. Nije objavljena cijena po kojoj će se Infobipova NFT hoodica prodavati.