Poslovne poruke poslane preko Vibera jeftinije su od SMS-a ili bilo koje druge aplikacije za razmjenu poruka
U budućnosti će Viber postati super-aplikacija kroz koju će korisnici imati jedinstven pristup višestrukim uslugama, istaknula je Noa Bar Shay iz Rakuten Vibera u Infobipovom zagrebačkom kampusu Alpha Centauri.
Zajedno s Infobipom predstavljeni su načini na koje Viber i Infobip pomažu brendovima da podignu korisničko iskustvo na višu razinu. Predstavili su najnovije trendove u komunikaciji između brendova i korisnika, Viber for Business rješenja te uspješne priče brendova ostvarene uz Viber i Infobip.
71,2% Hrvata i dalje su strastveni korisnici društvenih mreža i aplikacija, a na mobilnim uređajima provode gotovo 5 sati dnevno (točnije, 4 sata i 42 minute). Potrošači su također počeli očekivati istu pristupačnost i kada su u komunikaciji s brendovima s kojima rado komuniciraju putem omiljenih aplikacija za razmjenu poruka.
Limor Bailey, Partnership Account direktorica u Viberu, naglasila je da su nedavna istraživanja pokazala da 58% potrošača smatra da je slanje poruka najbrži način komunikacije s brendovima, a 50% hrvatskih brendova već koristi aplikacije za slanje poruka i društvene mreže za bolje korisničko iskustvo.
U svijetu Viberovu aplikaciju preuzetu više od milijardu puta koristi 47 posto žena te 53 posto muškaraca, 78 posto su korisnici Androida te 22 posto iOS-a, a aplikaciju na računalu koristi 6 posto (94 posto na telefonu). Od milijardu korisnika njih 34 posto je u dobi od 25 do 34 godine, što je najčešća korisnička skupina, slijede osobe od 35 do 50 godina (29 posto), a najmanje Viber koristi mlađa generacija (15 posto od 18 do 24 godine te 8 posto u dobi od 13 do 17 godina, pokazuju Viberovi podaci za 2021. godinu. Viber je s radom počeo u prosincu 2010. godine.
Zašto brendovi biraju Viber?
Viber ima aktivnu publiku diljem svijeta kao i u Hrvatskoj te pruža sva poslovna rješenja koja su potrebna brendovima pri svakom koraku korisničkog putovanja. Danas Viber nudi brendirane stickere i filtre, Viber oglase, Business Messages i chatbotove koji pomažu brendovima izgraditi svjesnost, utjecati na razmatranje, potaknuti konverziju i njegovati lojalnost potrošača.
Noa Bar Shay, Senior Partnerships Account direktorica u Rakuten Viberu, naglasila je da se 89% tvrtki danas prvenstveno natječe na temelju korisničkog iskustva, a Viber dizajnira svoja poslovna rješenja kako bi pomogao brendovima poboljšati to iskustvo.
Tvrtke mogu slati personalizirane ponude putem promotivnih Viberovih poslovnih poruka kako bi potaknule kupnju, povećale prodaju, njegovale lojalnost brendu i smanjile troškove jer su Viber poslovne poruke jeftinije od SMS-a ili bilo koje druge aplikacije za razmjenu poruka.
Zauzvrat, kupci dobivaju relevantne ponude, pravovremene prijedloge, korisne informacije, popuste koje je lako iskoristiti. Brendovi mogu informirati svoje kupce o statusu njihove narudžbe, bilo da se radi o kupnji, potvrdi za bankovnu transakciju ili statusu isporuke zahvaljujući transakcijskim poslovnim porukama. Uključujući se u trend razgovora u stvarnom vremenu, brendovi mogu voditi dijaloge sa svojim klijentima koji im mogu pomoći da povećaju konverzije, pruže prodajnu podršku, izgrade lojalnost, dobiju povratne informacije od kupaca i još mnogo toga.
Pomoću Viber Chatbotova brendovi sada mogu pružiti svojim klijentima poboljšanu automatiziranu uslugu slanja poruka koja je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, nudeći više pogodnosti kao što su prilike za kupnju i plaćanje artikala izravno unutar jedne aplikacije, osobito sada kada 82% potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite.
Na temelju podataka prikupljenih od siječnja do rujna 2022. u odnosu na isto razdoblje 2021., Viber je naglasio da je u Hrvatskoj zabilježen rast konverzacijskih poslovnih poruka od 168%, rast transakcijskih od 131% i rast promotivnih od 40%, što jasno pokazuje vrijednost poslovnih poruka, zahvaljujući pogodnostima koje pružaju i kupcima i brendovima.
Izvor: Petar Santini