APLIKACIJA 33%: Koristan alat za potrošače | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

APLIKACIJA 33%: Koristan alat za potrošače

Autor Krunoslav Ćosić

Uz osobnog lovca na promocije djelomično ćete ublažiti efekte galopirajuće inflacije

 Shopping.jpg Izvor: Pixabay

Hrvatska aplikacija 33% u manje od tri mjeseca postala je broj 1 shopping aplikacija. Pretekla je i brendove poput Lidla i dm-a koji su na tom području daleko duže prisutni, pokazuju podaci Trgovine Play (Android uređaji) i iz App Storea (iPhone uređaji) na kraju srpnja 2022. Podaci se odnose na besplatne aplikacije za kupnju u Hrvatskoj.

Uspjeh je još veći s obzirom da aplikacija 33% postoji tek od svibnja 2022. godine. Radi se o mobilnoj aplikaciji s pregledom akcijskih popusta na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. Mogu se pretraživati promocije prema imenu proizvoda, kategoriji, maloprodavcu, lokaciji ili određenom vremenskom periodu.

 33 posto (2).jpg Izvor: Apple App Store

Korisnike je oduševio user-friendly pristup odnosno jednostavna pretraga i vidljiv prikaz traženih proizvoda na akciji. „Vrlo je vjerojatno da je i situacija s rastućom inflacijom i divljanjem cijena u maloprodaji pridonijela takvoj popularnosti naše aplikacije jer s njom svi mogu na jednom mjestu vrlo jednostavno i pregledno pronaći i uloviti akcijske ponude svojih omiljenih i najčešće korištenih proizvoda te tako ostvariti značajne uštede u odnosu na sve veće redovne cijene na maloprodajnim policama“, ističe Josip Muller, jedan od autora aplikacije.

 Josip Muller_33%.jpg Izvor: 33%

Praktičnija je funkcionalnost mogućnost da jednostavno i lako ubacite u listu omiljenih proizvoda svojih 15-20 proizvoda koje najčešće kupujete i tražite te da samo jednim klikom provjerite što se od njih trenutno nalazi na promociji i gdje. Potom možete one promocije koje tako pronađete prebaciti u kupovnu listu za trenutnu kupovinu ili je čak podijeliti s članom obitelji koji ima više vremena i mogućnosti za obaviti tu kupnju.

 33 posto (4).jpg Izvor: Google Play Store

 33 posto.jpg Izvor: Google Play Store

 33 posto (3).jpg Izvor: Google Play Store

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI