MERCEDES-BENZ ROAD SAFETY DASHBOARD Inovacije za sigurnije ulice | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MERCEDES-BENZ ROAD SAFETY DASHBOARD Inovacije za sigurnije ulice

Autor Krunoslav Ćosić

Podaci o vozilima mogu spasiti živote, a jedan od prvih gradova u kojima će se primjenjivati nova tehnologija je London

  Izvor: ZImages / Alamy / Profimedia

Mercedes-Benz poduzima sljedeći korak u sigurnosti na ulicama i prometnicama. U Londonu će se prikupljeni podaci iz vozila, poput onih iz sustava za pomoć vozaču, iskoristiti kako bi gradske ulice bile sigurnije za sve, a posebno za ljude koji šetaju i voze bicikl.

Zajedno s Transport for London (TfL) i timom koji predvodi odjel Urban Mobility Solutions (UMS) pri Mercedes-Benz AG, razvijena je "nadzorna ploča sigurnosti". Taj digitalni alat ima potencijal identificirati lokacije s većim rizikom, prije incidenta.

 Other Technologies;Daimler Global MediaSite;MediaSite;Innovating for safer roads in London: Mercedes-Benz Road Safety ;07 - 2021;2021;Technology;Press Releases sorted by years Izvor: Mercedes-Benz AG - Global Commun/MediaPortal Daimler AG

Prvi razgovori s predstavnicima Londona održani su 2019. Od tada su inženjeri, stručnjaci za sigurnost, stručnjaci za zaštitu podataka i analitičari podataka iz Londona i Mercedes-Benza intenzivno surađivali.

Trenutno gradovi i vlasti koriste informacije o povijesti sudara kako bi razumjeli sigurnost na cestama i utvrdili rizike na svojim cestama. Međutim, to bi značilo da se tamo prethodno moraju dogoditi ozbiljni incidenti. Daniel Deparis, voditelj rješenja urbane mobilnosti u Mercedes-Benz AG-u, i Rikesh Shah, voditelj komercijalnih inovacija u transportu u Londonu, udružili su se kako bi zajedno radili na korištenju ovog inovativnog rješenja.

Rikesh Shah kaže da za cilj imaju izuzeće od svih smrtnih slučajeva i ozbiljnih ozljeda s londonskih cesta do 2041. godine. Suradnja s Mercedes-Benzom pomoći će im u razvoju novih tehnologija kako bi se približili postizanju toga cilja.

 Other Technologies;Daimler Global MediaSite;MediaSite;Innovating for safer roads in London: Mercedes-Benz Road Safety ;07 - 2021;2021;Technology;Press Releases sorted by years Izvor: Mercedes-Benz AG - Global Commun/MediaPortal Daimler AG

„Uz napredak tehnologija neophodno je istražiti kako londonske ceste možemo učiniti sigurnijima. Informacije iz alata su fascinantne i mi sada preispitujemo kako bismo mogli dalje koristiti prikupljene podatke iz vozila širom Londona kako bi nam pomogli da bolje razumijemo razinu rizika - omogućujući nam planiranje i uvođenje odgovarajućih sigurnosnih intervencija. Kroz suradnju možemo stvoriti zajedničku vrijednost, izjavio je Shah".

"Mercedes-Benz Road Safety Dashboard" temelji se na pojedinačnim upozorenjima iz sustava pomoći vozaču, koji se sada nude u gotovo svim modelima Mercedes-Benza. Sustavi mogu intervenirati u opasnim prometnim situacijama i mogu smanjiti ozbiljnost mogućih sudara ili ih potpuno izbjeći.

 Other Technologies;Daimler Global MediaSite;MediaSite;Innovating for safer roads in London: Mercedes-Benz Road Safety ;07 - 2021;2021;Technology;Press Releases sorted by years Izvor: Mercedes-Benz AG - Global Commun/MediaPortal Daimler AG

Potencijalne lokacije sudara automatski se identificiraju pojedinačnim upozorenjima na točnoj GPS lokaciji i odmah se analiziraju pomoću inteligentnog algoritma koji su razvili inženjeri Mercedes-Benza.

Zahvaljujući senzorima poput ultrazvuka, radara i stereo kamera mogu se otkriti predmeti u blizini vozila: u dometu detekcije nalaze se vozila koja voze naprijed, ulaze u križanje, prilaze s leđa, ali i pješaci, oznake na cesti i razne druge vrste prometnih znakova.

Ako se oglasi zvučno i vizualno upozorenje ili pokrene autonomno kočenje u nuždi, podaci se šalju u Mercedes-Benz Cloud i anonimiziraju. Dva algoritma obrađuju podatke u pozadini: prvo, identificiraju se GPS položaji s brojem intervencija. Drugo, te se potencijalne crne točke sudara temeljito analiziraju i izračunava se ocjena rizika. Te su informacije integrirane i prikazane na nadzornoj ploči kao digitalna karta.

Zaštita podataka ima najveći prioritet: samo ako je vozač dao pristanak za obradu podataka pomoći vozaču putem aplikacije "Mercedes me", ova upozorenja ili intervencije autonomnog kočenja šalju se iz vozila u Mercedes-Benzov oblak i tamo se obrađuju kroz anonimni oblik. Tek tada se takva upozorenja ili čak autonomne intervencije kočenja šalju iz vozila u Mercedes-Benz Cloud i tamo se anonimno obrađuju.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI