Cijena za električni automobil, koji će se moći kupiti u Huaweijevim trgovinama u Kini, počinje od 210.000 kuna. Istražili smo sve podatke koji se vežu uz ovu novost
Za 216.800 kineskih juana dobit ćete prave sportske performanse (od 0 do 100 km/h za samo 4,68 sekundi), a samo na električni pogon Seres SF5 moći će prevaliti oko 180 kilometara. Iako se vozilo oglašava s dosegom većim od 1000 kilometara, toliko će moći prevaliti samo u kombinaciji s „range extenderom“.
Hump Intelligent Range Extender System je naziv tehnologije koju su zajednički razvili Huawei i Seres, a sastoji se od 1,5-litrenog četverocilindričnog benzinskog „pomagača“ koji će se koristiti za duža putovanja i u tom slučaju s jednim punjenjem baterije i jednim rezervoarom benzina Seres SF5 moći će prevaliti više od 1000 kilometara. Čudovišnu snagu, stabilnost i ubrzanje modelu Seres SF5, uz električni pogon, omogućuje aluminijska šasija te unaprijeđeni prednji i stražnji ovjes.
Za dva dana počinje prodaja automobila u Kini, a danas je predstavljen na upravo otvorenom 19. međunarodnom auto salonu Auto Shanghai 2021. Dakle, automobili ne nosi znak Huawei, ali u automobilu se koriste Huaweijeve tehnologije. Ukupna snaga sustava je 543 KS te 820 Nm okretnog momenta. Sad postaje jasno otkud automobilu takve sportske performanse, što se tiče ubrzavanja.
Moći će se kupiti u Huaweijevim trgovinama, čime će kineski brand zasigurno povećati svoje prihode te smanjiti gubitke izazvane manjom prodajom pametnih telefona na europskom tržištu, ali i nakon prodaje svojeg podbranda Honor.
Izvor: HuaweiElektrični SUV coupe, dakle, rezultat je suradnje na razvoju električnog sustava za novi električni automobil kineske kompanije Seres. Inače, Seres je proizvođač električnih automobila i komponenti sa sjedištem u Santa Clari u Kaliforniji, a osnovao ju je Xinghai Zhang u siječnju 2016. godine te predstavlja podružnicu tvrtke Chongqing Sokon Industry Group.
„Ova uzbudljiva najava predstavlja presedan i za industriju potrošačke elektronike i za industriju električnih automobila. U budućnosti nećemo više samo nuditi najbolja pametna rješenja za inteligentne automobile kako bi naši partneri razvijali što bolja vozila nego ćemo im i pomoći u prodaji tih automobila kroz našu maloprodajnu mrežu diljem Kine”, izjavio je Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Group. Ovom suradnjom Huawei po prvi puta uvodi partnera iz automobilske industrije u vlastiti ”1+8+N” ekosustav.
Uz Huawei HiCar omogućuje korisnicima neometano prebacivanje mobilnih aplikacija na središnju upravljačku ploču vozila, omogućujući pristup navigaciji, glazbi i ostalom te povezivanje s drugim pametnim uređajima.
Izvor: HuaweiDakle, glazba na vašem telefonu može se nastaviti bez problema kad uđete u automobil. Također, omogućuje interaktivnu kontrolu glasom, omogućavajući vozačima da se fokusiraju isključivo na vožnju. Iz samog vozila je moguće upravljati klima uređajem i drugim povezanim uređajima u kući.
Ali, nije to sve – Seres SF5 omogućuje još neke napredne mogućnosti poput napajanja drugih vozila u nuždi, ali i raznih trošila, poput indukcijskih štednjaka, stereo uređaja i ostalu opremu koja se koristi primjerice za kampiranje. Huaweijevi stručnjaci za akustiku podesili su trodimenzionalni surround sustav koji se sastoji od 11 zvučnika. U vožnji je u kabini buka 38 dB, što je na razini tišine u knjižnici.
Izvor: HuaweiI za kraj spomenimo najbitniju karakteristiku automobila koji će mnogi vjerojatno zvati Huaweijevim, ali to nije njihov automobil: opremljen automatskom potpomognutom vožnjom na razini L2+, ima pomoć u prometnim gužvama, prilagodljivi tempomat i druge značajke koje će pomoći vozačima u prometnim gužvama i na dugim putovanjima.
Možda će nekome ovo biti najbitniji detalj: automobil je opremljen sportskim sofisticiranim sjedalima s funkcijama ventilacije, grijanja i masaže, a svaki vozač ima opciju namještanja individualnog načina dobrodošlice prilikom ulaska u automobil. I za kraj još jedan detalj: Seres SF5 udovoljava standardima sigurnosti od pet zvjezdica.