UBRZAVA ZA SAMO 3,3 SEKUNDE: Baterija se puni za 21 minutu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

UBRZAVA ZA SAMO 3,3 SEKUNDE: Baterija se puni za 21 minutu

Autor Krunoslav Ćosić

Potpuno električni SUV dolazi s novim operacijskim sustavom i tehnologijom proširene stvarnosti (AR)

 Porsche Macan (11).jpg Izvor: Porsche

Porsche je predstavio svoj prvi potpuno električni SUV. Novi Macan druge generacije, desert godina od lansiranja na tržištu, dolazi samo u električnom obliku, uz snagu do 470 kW odnosno 639 KS i 1130 Nm. Ugrađena je baterija kapaciteta 100 kWh uz koju Macan može prevaliti do 613 kilometara.

Vrijednosti performansi vožnje su na razini sportskih automobila naspram snažnog brzog punjenja do 270 kW i dosega do 613 km prema WLTP-u. Novi Macan 4 i novi Macan Turbo nude iznimne performanse električne vožnje, novi sustav Driver Experience i vrlo impresivan dizajn.

 Porsche Macan (9).jpg Izvor: Porsche

Porsche Macan se oslanja isključivo na najnoviju generaciju PSM električnih motora na prednjoj i stražnjoj osovini. Oni postižu visok stupanj učinkovitosti i omogućuju optimalnu ponovljivost izlazne snage.

Već i vrijednosti ukazuju na performanse električne vožnje vrhunske klase: u kombinaciji s funkcijom Launch Control, Macan 4 proizvodi do 300 kW (408 KS) overboost snage, dok se Macan Turbo može pohvaliti snagom do 470 kW (639 KS). Maksimalni okretni moment iznosi 650 odnosno 1130 Nm.

Macan 4 iz mirovanja do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu dok je Macanu Turbo potrebno samo 3,3 sekunde. Dva modela postižu maksimalnu brzinu od 220 odnosno 260 km/h.

 Porsche Macan (7).jpg Izvor: Porsche

Električni motori energiju crpe iz litij-ionske baterije u podvozju bruto kapaciteta od 100 kWh, od čega se do 95 kWh može aktivno upotrebljavati. Visokonaponska baterija središnja je komponenta novorazvijene platforme Premium Platform Electric (PPE) s arhitekturom od 800 V koju Porsche prvi put koristi u novom Macanu.

Snaga punjenja istosmjernom strujom je do 270 kW. Baterija se može napuniti od 10 do 80 posto unutar otprilike 21 minute na odgovarajućoj stanici za brzo punjenje. Na stanicama za punjenje od 400 V, visokonaponski prekidač u bateriji omogućuje tzv. bankovno punjenje učinkovitom podjelom baterije od 800 V na dvije baterije, svaka s nazivnim naponom od 400 V.

 Porsche Macan (4).jpg Izvor: Porsche

To omogućuje posebno učinkovito punjenje, bez dodatnog viokonaponskog pojačivača, do 135 kW. Punjenje izmjeničnom strujom do 11 kW moguće je putem wallboxa za kućanstvo. Do 240 kW energije može se rekuperirati putem električnog motora tijekom vožnje.

Integrated Power Box (IPB) također pridonosi učinkovitosti novih modela Macan, a istovremeno štedi težinu i prostor. Inovativni i kompaktni IPB kombinira tri komponente – ugrađeni AC punjač, visokonaponski grijač i DC/DC pretvarač. Kombinirani doseg prema WLTP-u iznosi do 613 km u Macanu 4 i do 591 km u Macanu Turbo.

 Porsche Macan (8).jpg Izvor: Porsche

Macan je opremljen najnovijom generacijom zaslona i konceptom upravljanja s do tri prikaza uključujući samostojeći kombinirani instrument zakrivljenog dizajna od 12,6 inča i središnji zaslon od 10,9 inča.

Po prvi put suvozač također može vidjeti informacije, namještati postavke u infotainment sustavu ili reproducirati videosadržaj u vožnji putem vlastitog dodatnog zaslona od 10,9 inča. Po prvi put, Porsche Driver Experience također uključuje head-up zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti.

 Porsche Macan (6).jpg Izvor: Porsche

Virtualni elementi kao što su navigacijske strelice vizualno su neprimjetno integrirani u stvarni svijet. Slika se vozaču prikazuje na udaljenosti od 10 metara i odgovara veličini zaslona od 87 inča.

Infotainment sustav nove generacije temelji se na operacijskom sustavu Android Automotive. Standardni Porsche Communication Management (PCM) u novom Macanu podiže računalne performanse na novu razinu.

 Porsche Macan (3).jpg Izvor: Porsche

Na primjer, govorni asistent „Hej, Porsche“ predlaže rute, uključujući stanice za punjenje, brzinom munje. U novom Porsche App Centru putnici mogu izravno pristupiti popularnim aplikacijama trećih strana i instalirati ih izravno u novi Macan.

Novi modeli prvim će kupcima biti isporučeni tijekom druge polovice godine. Cijene s PDV-
om i opremom specifičnom Hrvatsku počinju od 91.804 EUR za Macan 4 i 124.900 EUR za Macan Turbo.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI