DRONELINER: Vozit će teret širom svijeta, ali bez ljudske posade | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

DRONELINER: Vozit će teret širom svijeta, ali bez ljudske posade

Autor Igor Martić

Autonomna vožnja sve se više seli u zrak, a uklanjanjem ljudske posade povećava se prtljažni prostor

 Droneliner (1).jpg Izvor: Droneliner / Ferrari / Profimedia

Trenutačno većina teretnih zrakoplova ima cilindrična tijela s konkavnim unutarnjim stijenkama, baš kao i zrakoplovi za prijevoz putnika. Britanski zrakoplovni startup Droneliner smatra da se time mnogo prostora gubi kada ti zrakoplovi nose tradicionalne pravokutne terete.

Imaju u planu bespilotnu letjelicu koja će bez posade služiti za dostavu tereta širom svijeta. I pri tome planiraju prevoziti teret po niskim cijenama. Teret se neće morati stavljati i skidati preko bočne strane, kao što je uobičajeno u današnjim teretnim avionima.

 Droneliner (3).jpg Izvor: Droneliner / Ferrari / Profimedia

 Droneliner (4).jpg Izvor: Droneliner / Ferrari / Profimedia

Droneliner je daljinski upravljan tako da ne treba posadu i ima oblik tijela prilagođen teretu. Ipak, u njemu će se moći prevoziti i posada, ukoliko bude potrebno tako da je nešto prtljažnog prostora žrtvovano kako bi se napravilo mjesta za kokpit i posadu.

Tijelo Dronelinera više je oblikovano kao pravokutna kutija s glatkim rubovima, što omogućuje uvlačenje i silaženje konvencionalnih 6-metarskih transportnih kontejnera pomoću rampi na prednjem i stražnjem kraju, sa širokim otvaranjem.

Bit će u ponudi dva različita modela. Jednomotorni DL200 moći će primiti ukupno 36 do 40 kontejnera na dvije razine, za maksimalnu težinu tereta od 181 tone. Veći dvomotorni DL350 nosit će 70 do 80 kontejnera na tri razine, prevozeći do 318 tona tereta.

 Droneliner (2).jpg Izvor: Droneliner / Ferrari / Profimedia

 Droneliner (5).jpg Izvor: Droneliner / Ferrari / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI