Autonomna vožnja sve se više seli u zrak, a uklanjanjem ljudske posade povećava se prtljažni prostor
Trenutačno većina teretnih zrakoplova ima cilindrična tijela s konkavnim unutarnjim stijenkama, baš kao i zrakoplovi za prijevoz putnika. Britanski zrakoplovni startup Droneliner smatra da se time mnogo prostora gubi kada ti zrakoplovi nose tradicionalne pravokutne terete.
Imaju u planu bespilotnu letjelicu koja će bez posade služiti za dostavu tereta širom svijeta. I pri tome planiraju prevoziti teret po niskim cijenama. Teret se neće morati stavljati i skidati preko bočne strane, kao što je uobičajeno u današnjim teretnim avionima.
Droneliner je daljinski upravljan tako da ne treba posadu i ima oblik tijela prilagođen teretu. Ipak, u njemu će se moći prevoziti i posada, ukoliko bude potrebno tako da je nešto prtljažnog prostora žrtvovano kako bi se napravilo mjesta za kokpit i posadu.
Tijelo Dronelinera više je oblikovano kao pravokutna kutija s glatkim rubovima, što omogućuje uvlačenje i silaženje konvencionalnih 6-metarskih transportnih kontejnera pomoću rampi na prednjem i stražnjem kraju, sa širokim otvaranjem.
Bit će u ponudi dva različita modela. Jednomotorni DL200 moći će primiti ukupno 36 do 40 kontejnera na dvije razine, za maksimalnu težinu tereta od 181 tone. Veći dvomotorni DL350 nosit će 70 do 80 kontejnera na tri razine, prevozeći do 318 tona tereta.
Izvor: Droneliner / Ferrari / Profimedia Izvor: Droneliner / Ferrari / Profimedia