MOJ ZET: Tramvajska i autobusna karta uvijek su pri ruci | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MOJ ZET: Tramvajska i autobusna karta uvijek su pri ruci

Autor Krunoslav Ćosić

Zagrebački prijevoznik putnika ZET predstavio je mobilnu aplikaciju

  Izvor: Profimedia

Korištenjem mobilne aplikacije Moj ZET dostupne za Android (uskoro i za iOS uređaje) smanjuje se i korištenje papirnatih karata. Putnicima će od sada u Zagrebu biti jednostavnije i lakše kupovati karte za pojedinačne vožnje te mjesečne i godišnje kupone za prijevoz autobusom, tramvajem i uspinjačom.

Smanjuje se i korištenje papirnatih karata čime se dodatno utječe na očuvanje okoliša. Putem aplikacije se može obaviti kupnja pojedinačnih karata u vozilu kao i registracija aktivne karte prilikom presjedanja u drugo vozilo.

Aplikacija omogućuje kupnju i mjesečnih odnosno godišnjih kupona, a za što je prethodno potrebno spojiti korisnički račun u aplikaciji putem web portala Moj ZET (poveznica: https://moj.zet.hr) s podatcima evidentiranima u ZET-u.

Prilikom povezivanja korisničkog računa korisnik će u aplikaciji dobiti verifikacijski kod (sigurnosni kod koji se prikaže na zaslonu mobilnog uređaja ispod bar koda), a koji će biti potrebno unijeti na Moj ZET web portalu.

Nakon preuzimanja aplikacije Moj ZET, kako bi se omogućila kupnja pojedinačne karte, potrebno je nadoplatiti novčana sredstva na korisnički račun unutar aplikacije putem odgovarajuće platforme za online plaćanje.

Za kupnju pojedinačnih karata, ukoliko je na računu uplaćeno dovoljno sredstava za kupnju, odabirom opcije „Kupi kartu“ otvara se izbornik gdje možete izabrati vrstu karte ovisno o trajanju putovanja. Nakon odabira karte mobilnim uređajem se skenira QR kod na naljepnicama koje su postavljene na odgovarajućim pozicijama u svim vozilima ZET-a čime se potvrđuje kupnja karte i započinje istjecati njezina valjanost.

Kupnju karata moguće je obaviti i putem NFC-a prislanjanjem mobilnog uređaja na spomenute naljepnice s QR kodom, ukoliko je mobilni uređaj opremljen takvom tehnologijom. Nakon kupnje karte putniku je ona vidljiva na njegovom zaslonu aktivnih karata, gdje se prikazuje i preostalo vrijeme valjanosti kao i prometno područje za koju vrijedi.

Aplikacija Moj ZET će notifikacijom informirati korisnika o roku isteka karte i to kada će preostalo vrijeme valjanosti biti 20% od njenog ukupnog trajanja.

Prilikom svakog ulaska u vozilo ili za vrijeme kontrole karata u vozilu putnik ima mogućnost na jedan dodir zaslona prometnom osoblju ZET-a prikazati svoje aktivne karte. Putnik na zaslonu svojih aktivnih karata odabire „Kontrolu karte“ iz gornjeg lijevog kuta. Na zaslonu se prikazuje QR kod koji će kontrolor očitati svojim uređajem te se nakon toga na zaslonu aplikacije prikazuje informacija o rezultatu kontrole karata.

Za preuzimanje aplikacije Moj ZET na Android telefon potrebna je minimalna verzija softvera Android 5.0, a veličina aplikacije je 33 MB.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI