LC za 2024. godinu dobit će novi multimedijski sustav s većim zaslonom
Lexusove top modele LC Coupé, LC Convertible i LC Ultimate Edition za modelsku godinu 2024. krasit će novi zaslon, ali i nove funkcionalnosti, nove sheme boja u kabini, nove boje karoserije, promjene na ovjesu i karoseriji za još istančanije iskustvo vožnje. Stiže više mogućnosti Lexusovog sustava Safety System +, a tu su i ekskluzivni stražnji spojler, boja karoserije i stilski detalji za izvedbu Ultimate Edition.
Promjene su napravljene na svih pet varijanti modela Lexus LC, a to su LC 500 Coupé i LC 500 Convertible, gdje oba modela pokreće 5,0-litreni V8 bez turbo prednabijanja, Ultimate Edition Coupé i Convertible, oba pokretana V8 motorom, i LC 500h Coupé s 3,5-litrenim V6 hibridnim samopunjivim pogonskim sklopom. LC Ultimate Edition kreće u proizvodnju u rujnu, a svi ostali LC modeli u svibnju 2023. godine.
Novi multimedijski sustav ima veći zaslon, lakši je za korištenje, ima veću funkcionalnost i brže reagira na naredbe. Umjesto 10-inčnog zaslona prethodnog sustava, kojim se upravljalo preko dodirne podloge na središnjoj konzoli, sada postoji 12,3-inčni zaslon visoke rezolucije osjetljiv na dodir. Radi lakšeg korištenja, zaslon je postavljen 86 mm bliže vozaču.
Hej Lexus
Dodatna funkcionalnost multimedijskog sustava je prepoznavanje glasa putem kojeg vozač ili suvozač mogu izrazom „Hej Lexus“ poslati naredbe ugrađenom glasovnom asistentu. Ova funkcija može odgovoriti na oko 100 različitih naredbi (ovisno o modelu), primjerice za upravljanje kontrolama klima uređaja, pretraživanje interneta i upravljanje telefonskim pozivima.
Do tri korisnika mogu spremiti vlastite prilagođene postavke u sustav za navigaciju, audio sustav, položaj za vožnju i sigurnosna upozorenja.
Integracija pametnih telefona obavlja se putem Apple CarPlay sučelja bežičnom ili žičnom vezom te putem Android Auto sučelja žičnom vezom. Korištenjem aplikacije za pametni telefon Lexus Link vrata se mogu daljinski zaključati ili otključati te je moguće uključiti klima uređaj ili grijanje prije ulaska u automobil.
Navigacija je temeljena na oblaku s informacijama o cestama i prometu u stvarnom vremenu, što olakšava planiranje putovanja i promjenu rute kad je to potrebno. Drugim korisnim informacijama vezanim uz putovanje, kao što su lokalne cijene goriva i lokacije parkirališta, može se pristupiti iz oblaka pomoću izraza „Hej Lexus“. Ukoliko veza s oblakom nije dostupna, također postoji i integrirana navigacija na dodirnom zaslonu.
Mark Levison Surround Sound
Sustav s 13 zvučnika, koji se može usporediti s visokokvalitetnim kućnim audio sustavima, dolazi kao dio serijske opreme. Za reprodukciju zvuka visoke rezolucije zvučnici u naslonima stražnjih sjedala i na stranama armaturne ploče su promijenjeni.
Uklanjanjem multimedijske dodirne podloge prekidači na središnjoj konzoli su preuređeni u uzdužni raspored, što olakšava korištenje. Konzola također ima aluminijski kotačić za audio sustav (dopunjen kontrolama na zaslonu osjetljivom na dodir), koji je lako dostupan vozaču i suvozaču.
Stražnji prostor za pohranu središnje konzole uključuje 12-voltnu dodatnu utičnicu, USB C-priključak za punjenje uređaja i USB A-priključak za reprodukciju izvora zvuka visoke rezolucije.
Kabine izvedbi LC Cabrio i LC Coupé sada su dostupne s plavobijelom dvobojnom shemom boja, koja izražava eleganciju i prostranost, i DK Rose shemom boja za sportsku atmosferu. Blue & White shema uključuje plave naglaske za upravljač, ručicu mjenjača, donju oblogu vrata i prednje pragove vrata. DK Rose shema uključuje kontrast tamno crne s istaknutim crvenim sjedalima, središnjom konzolom, pločom s instrumentima i donjom oblogom ručke u vratima.
Lexus Safety System +
Pre-Collision System (PCS), koji je prije detektirao vozila i pješake ispred automobila, sada uključuje i detekciju biciklista tijekom dana. Intersection Turning Assist pomaže vozaču sigurnije skrenuti ulijevo i udesno na raskrižjima. Emergency Steering Assist, kada je omogućen, automatski vrši male korekcije upravljača kako bi se spriječilo nenamjerni izlazak iz prometne trake.
Road Sign Assist funkcija može brzo postaviti brzinu vozila prema informacijama o ograničenju brzine. Dinamički radarski tempomat, koji regulira brzinu automobila u odnosu na vozilo ispred, sada uključuje i smanjenje brzine u zavoju za automatsko prilagođavanje brzine vozila prema radijusu zavoja.
Izvor: Lexus Izvor: Lexus Izvor: Lexus