AUTOBUSNE KARTE: Trebaju biti dostupne putem internetske prodaje | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

AUTOBUSNE KARTE: Trebaju biti dostupne putem internetske prodaje

Autor Krunoslav Ćosić

Hrvatsko stanovništvo na autobusnim kolodvorima ima ograničen izbor kupnje karata

 bus-2678668_1280.jpg Izvor: Pixabay

Udruga Hrvatskih autobusnih prijevoznika (UHAP) u suradnji s renomiranom agencijom Ipsos provela je opsežno istraživanje kako bi se ispitali stavovi populacije o pitanjima vezanim uz autobusni javno linijski prijevoz putnika.

Istraživanje udruge u koju su učlanjeni vodeći domaći prijevoznici kao što su FlixBus, Vincek, Slavonija Bus, Knežević i drugi, pokazalo je kako većina građana smatra da je potrebno izmijeniti zakonski okvir vezan uz autobusni javno linijski prijevoz, čime će se omogućiti veća dostupnost usluge, što će u konačnici dovesti do snažnije konkurencije.

Većom konkurencijom, odnosno većim izborom autobusnih prijevoznika, smatraju ispitanici, dobit ćemo kvalitetniji autobusni prijevoz uz niže cijene karata, kao i više opcija po pitanju putovanja prema željenim destinacijama i u željeno vrijeme.

Prema rezultatima istraživanja, čak 66% ispitanika vidi najveću korist potencijalnog otvarana tržišta u autobusnom javno linijskom prijevozu u otvaranju linija prema većoj ponudi novih destinacija unutar Hrvatske, te povećanja broja polazaka na već postojećim linijama.

Među ispitanicima je visok postotak slaganja s tvrdnjom da bi se hrvatsko tržište autobusnog javno linijskog prijevoza trebalo liberalizirati, što je potvrdilo njih 84%. Slažu se kako nema potrebe da zakon ograničava broj prijevoznika te da je potrebna veća konkurencija među prijevoznicima što u konačnici nudi veći izbor putnicima.

Građani žele slobodnu i transparentnu kupnju karata - 72% ispitanika ne slaže se s praksom pojedinih vlasnika kolodvora koji su ujedno i prijevoznici, a na svojim kolodvorima prodaju samo vlastite karte. S druge strane, čak 92% ispitanika smatraju da autobusne karte trebaju biti dostupne putem internetske prodaje. Drugim riječima, stanovništvo na autobusnim kolodvorima ima ograničen izbor kupnje karata te je vrlo često i nedovoljno informirano o svim mogućnostima.

 Autobus djevojka (2).jpg Izvor: Pixabay

66% građana smatra da putnicima treba biti dopušteno koristiti međunarodnu autobusnu liniju za prijevoz putnika i između hrvatskih destinacija, točnije da na putu prema većim europskim gradovima autobusi mogu usputno prevoziti putnike između domaćih postaja, što trenutno nije u skladu s regulativom te stoga nije ni omogućeno hrvatskim autobusnim prijevoznicima.

Na pitanje kome bi to najviše koristilo 48% ispitanika smatra da bi od otvaranja tržišta najviše profitirali studenti koji se školuju u drugim gradovima dok isto tako velik dio populacije (45%) smatra da bi od izmjena u zakonu svi imali koristi.

 Autobus djevojka (1).jpg Izvor: Pixabay

Demografski podaci dobiveni iz istraživanja pokazuju kome je autobusni prijevoz najbitniji. Mladi su najskloniji digitalnim uslugama koje nudi jedna od članica UHAP-a, FlixBus. Čak 42% njihovih putnika u dobi je od 16 do 35 godina. Ispitanici ističu da im je kod FlixBusa najbitnija mogućnost kupnje karte online (87%), a potom mogućnost da je kao takvu u digitalnom formatu pokažu vozaču (83%).

Važnima su se pokazali i veći razmak između sjedala te besplatni Internet u autobusu. Zaključak istraživanja je da hrvatsko tržište autobusnih prijevoznika treba više otvoriti, s čime se slaže više od 80% ispitanih. Smatraju da se zakon treba prilagoditi kako bi se potakla veća ponuda, što će donijeti i veći broj polazaka, mogućih destinacija te povoljnije cijene putovanja općenito.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI