Toyotina tehnologija bit će premijerno dostupna u novoj Corolli
Toyota Motor Europe kreće s proizvodnjom svoje 5. generacije hibridnih pogonskih sklopova. Najnoviji, hibridni elektrificirani pogonski sklopovi niske razine emisije iz Toyote proizvodit će se u Poljskoj (tvornica Toyota Motor Manufacturing Poland - TMMP) i u Ujedinjenoj Kraljevini (tvornica Toyota Motor Manufacturing UK - TMUK).
Sklopovi će se zatim ugrađivati u sve Corolle koje se proizvode u tvornici TMUK i TMMT
(Toyota Motor Manufacturing Turkey, tvornica u Turskoj). Uz pogonski sklop stiže i mjenjač.
Toyota zatim kreće u obnavljanje sedam proizvodnih linija, uz nova ulaganja od 77 milijuna i
554 tisuće eura. TMMP proizvodi hibridne, električne prijenose uključujući motore MG1 i
MG2 kao i sastavne električne komponente za hibridne sustave prijenosa.
MG1 je pomoćni motor koji se naziva i „generator”, a djeluje kao elektropokretač za benzinski motor, generira električnu energiju za napajanje motora MG2 i puni akumulator. MG2 je glavni elektromotor koji pogoni kotače putem električne energije koju generiraju MG1 i akumulator. Također obnavlja dio kinetičke energije koja se generira prilikom kočenja i usporavanja pa hibridni pogon troši manje goriva u odnosu na klasični pogon.
Ovi proizvodi kombinirat će se s novim 1,8-litrenim benzinskim motorom koji se proizvodi u tvornici TMUK za sklapanje nove, 5. generacije hibridnog elektrificiranog pogonskog sklopa koja se ističe s lakšim, kompaktnijim i snažnijim elektromotorima, što poboljšava omjer električnog pogona u sklopu hibridnog sustava.
Izvor: Jacek Zych / FORUM/Jacek ZychRezultat su bolje kalibracije motora, vozilo je snažnije, sveukupne performanse su bolje, a u vožnji se emitiranju manje razine CO2 na 1,8-litrenoj verziji. Ukupna snaga hibridnog pogonskog sustava s 1,8-litrenim motorom je 140 KS, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h skraćenim za 1,7 sekundi na 9,2 sekunde. Svi su podaci privremeni i čeka se homologacija.
Izvor: Toyota