PETA GENERACIJA: Najnovija hibridna elektrificirana tehnologija | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PETA GENERACIJA: Najnovija hibridna elektrificirana tehnologija

Autor Krunoslav Ćosić

Toyotina tehnologija bit će premijerno dostupna u novoj Corolli

 Toyota Corolla 2023.jpg Izvor: gael thill

Toyota Motor Europe kreće s proizvodnjom svoje 5. generacije hibridnih pogonskih sklopova. Najnoviji, hibridni elektrificirani pogonski sklopovi niske razine emisije iz Toyote proizvodit će se u Poljskoj (tvornica Toyota Motor Manufacturing Poland - TMMP) i u Ujedinjenoj Kraljevini (tvornica Toyota Motor Manufacturing UK - TMUK).

Sklopovi će se zatim ugrađivati u sve Corolle koje se proizvode u tvornici TMUK i TMMT
(Toyota Motor Manufacturing Turkey, tvornica u Turskoj). Uz pogonski sklop stiže i mjenjač.

Toyota zatim kreće u obnavljanje sedam proizvodnih linija, uz nova ulaganja od 77 milijuna i
554 tisuće eura. TMMP proizvodi hibridne, električne prijenose uključujući motore MG1 i
MG2 kao i sastavne električne komponente za hibridne sustave prijenosa.

 Toyota MG1 motor.jpg
MG1 motor
Izvor: Jacek Zych / FORUM/Jacek Zych

 Toyota MG2 motor.jpg
MG2 motor
Izvor: Jacek Zych / FORUM/Jacek Zych

MG1 je pomoćni motor koji se naziva i „generator”, a djeluje kao elektropokretač za benzinski motor, generira električnu energiju za napajanje motora MG2 i puni akumulator. MG2 je glavni elektromotor koji pogoni kotače putem električne energije koju generiraju MG1 i akumulator. Također obnavlja dio kinetičke energije koja se generira prilikom kočenja i usporavanja pa hibridni pogon troši manje goriva u odnosu na klasični pogon.

Ovi proizvodi kombinirat će se s novim 1,8-litrenim benzinskim motorom koji se proizvodi u tvornici TMUK za sklapanje nove, 5. generacije hibridnog elektrificiranog pogonskog sklopa koja se ističe s lakšim, kompaktnijim i snažnijim elektromotorima, što poboljšava omjer električnog pogona u sklopu hibridnog sustava.

 Toyota hibridni motor (2).jpg Izvor: Jacek Zych / FORUM/Jacek Zych

Rezultat su bolje kalibracije motora, vozilo je snažnije, sveukupne performanse su bolje, a u vožnji se emitiranju manje razine CO2 na 1,8-litrenoj verziji. Ukupna snaga hibridnog pogonskog sustava s 1,8-litrenim motorom je 140 KS, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h skraćenim za 1,7 sekundi na 9,2 sekunde. Svi su podaci privremeni i čeka se homologacija.

 Toyota hibridni motor (1).jpg Izvor: Toyota

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI