Motorola je napravila električni automobil 20 godina prije kompanije Tesla
Chevrolet je potvrdio da će u nekom trenutku predstaviti električnu verziju čuvene Corvette. Međutim, kada se to zaista dogodi ovaj sportski automobil na struju neće biti prvi svoje vrste.
Prvu električnu Corvetteu napravila je Motorola 90-ih godina prošlog stoljeća u Illinoisu. Motorola je četvrtu generaciju ovog sportskog automobila s V8 motorom modificirala tako da može ići na struju. U vremenu kada su električni automobili bili daleko od realnosti Motorola je napravila prototip električnog automobila koji bi se danas bez problema mogao suprotstaviti sportskim automobilima na benzin.
Ono što je još zanimljivije, na internetu gotovo da ne postoje bilo kakve informacije o ovom električnom automobilu. U pitanju je zaista impresivan projekt koji je živio u analognom vremenu i završio se prije nego što ga je internet uspio zapisati i učiniti ga besmrtnim za cijeli svijet.
Vrlo malo se zna o ovom vozilu
Osim velike gomile papira koje uključuju shematske prikaze i brojne proračune, vrlo malo se zna o ovom vozilu. Posebno interesantan detalj su tablice na automobilu s oznakom EL (electric vehicle) koja je u jednom trenutku bila obavezna oznaka za električne automobile u Iilinoisu, ali u vremenu u kojem je ova Corvette nastala – malo tko bi shvatio njeno značenje.
Motorolina električna Corvette izvana je gotovo identična originalnom tvorničkom modelu dok je unutrašnjost znatno drugačija. Ispod haube se nalaze kutije koje zauzimaju prostor koji bi inače popunjavao V8 motor.
Mislilo se na težište vozila
Neke od njih obilježene su s oznakama „visok napon“ i sadrže baterije koje napajaju automobil. Baterije se nalaze i u prtljažniku i drugim dijelovima automobila, a vjeruje se da je to zbog toga što su inženjeri željeli spustiti težište automobila.
Automobil trenutno nije u voznom stanju, ali se pretpostavlja da je bio veoma brz jer pojedini dokumenti otkrivaju da je njegova snaga iznosila 428 KS. Motorola je uložila poseban trud kako bi cijeli projekt ostao pod velom tajnosti pa je čak zabranila inženjerima da rade na baterijama za automobil kada se u njihovim prostorijama ili u blizini nalaze gosti, ali kao i s mnogim drugim stvarima u svijetu tehnologije informacije pronađu svoj put do javnosti.