Električni monocikl može voziti brzinom od nevjerojatnih 140 km/h | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Električni monocikl može voziti brzinom od nevjerojatnih 140 km/h

Autor Ivan Vukić

Mi se baš i ne bismo usudili voziti tolikom brzinom, na samo jednom kotaču

 InMotion V13 Challenger (6).jpg Izvor: InMortion / Ferrari / Profimedia

S ovim biste se monociklom (teoretski) mogli voziti i po autocesti. Člankom 139. hrvatskog Zakona o sigurnosti prometa na cestama propisano je da se autocestom, brzom cestom i cestom namijenjenom isključivo za promet motornih vozila ne smiju kretati pješaci, zaprežna vozila, bicikli i životinje, pomoćna pješačka sredstva kao ni vozila koja ne mogu razviti brzinu kretanja veću od 60 km/h. Za sudionika u prometu koji počini prekršaj iz navedenog članka propisana je novčana kazna u iznosu od 500 kuna.

Monocikl InMotion V13 Challenger može postići brzinu od 140 km/h. To je vožnja od koje se doslovno diže kosa na glavi čak i onima najhrabrijima. Kineski proizvođač InMotion kaže da je V13 Challenger najbrži i najsnažniji jednokotač na svijetu.

 InMotion V13 Challenger (1).jpg Izvor: InMortion / Ferrari / Profimedia

Ima V13 motor za koji proizvođač kaže da je eksplozivniji od mnogih električnih dvokotača. Model je bolji od prethodnog najbržeg monocikla iste tvrtke, modela V12 koji može postići 70 km/h te uz potpuno napunjenu bateriju od 3024 Wh ima doseg od 200 km.

V13 koristi napon sustava od 126 V, može isporučiti konstantnih 4500 W ili oko 6 konjskih snaga zahvaljujući višem radnom naponu. 4500 W je kontinuirana izlazna snaga dok je za maksimalnu izlaznu snagu potrebno 10.000 W ili 13,3 konjske snage, što je na razini od otprilike koliko koristi i skuter od 150 ccm.

 InMotion V13 Challenger (3).jpg Izvor: InMortion / Ferrari / Profimedia

Ipak, stvarna najveća dostupna brzina ovisit će o masi vozača, površini ceste te drugim uvjetima poput vjetra, konfiguracije terena, temperature zraka. Vozač može prilagoditi tlak i postavke prigušivača za ovjes na temelju svoje mase i preferencija u vožnji ili čak potpuno ukloniti ovjes. Hod ovjesa je 90 mm.

InMotion V13 Challenger ima ekran osjetljiv na dodir na kojem se mogu podešavati postavke, za punjenje baterije se koriste dva priključka kako bi se što prije napunila, a preko USB-A i USB-C konektora moguće je punjenje pametnog telefona ili akcijskih kamera.

 InMotion V13 Challenger (2).jpg Izvor: InMortion / Ferrari / Profimedia

 InMotion V13 Challenger (5).jpg Izvor: InMortion / Ferrari / Profimedia

Masa monocikla je 50 kilograma pa računajte na to ako živite u zgradi bez dizala. Računajte i na visoku cijenu od 4600 USD (oko 23.800 kuna), što je ekvivalentno skuterima na benzin. Požurite li se i odmah odlučite naručiti monocikl koštat će vas 3999 USD.

inMotion V13 Game Changer! Reći ću vam ZAŠTO!!
Izvor: Youtube

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI