PRVI PRIMJERAK JE ZAVRŠEN: Na ulice izlazi prva Rimac Nevera | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRVI PRIMJERAK JE ZAVRŠEN: Na ulice izlazi prva Rimac Nevera

Autor Krunoslav Ćosić

Prvi primjerak (serijski broj #000) ostat će u vlasništvu Bugatti Rimac

 Rimac Nevera (4).jpg Izvor: Rimac Automobili

Nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru.

Prva proizvodnja Nevere & nova tvornica
Izvor: Youtube

Prvi primjerak, kojeg smo vidjeli na prošlomjesečnom Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji u nizu vožnji uz poznati Hillclimb, završen je u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska.

Rimac će godišnje proizvoditi 50 Nevera, prvi primjerci namijenjeni za kupce već su u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji te će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu. Za svaku Neveru potrebno je pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca.

Automobili će do svojih vlasnika stizati putem Rimac globalne mreže od 25 službena distributerska partnera, koja se proteže diljem Sjedinjenih Država, Europe, Bliskog istoka i Azije.

 Rimac Nevera (3).jpg Izvor: Rimac Automobili

U Neveru je ugrađena potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila. Sve glavne komponente morale su biti razvijene posebno za Neveru.

Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (primjerice, s dvo-stupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima na jedno-stupanjski prijenos), u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.

Proces razvoja i homologacije bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno je testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48°C.

 Rimac Nevera (5).jpg Izvor: Rimac Automobili

Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara – sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.

Rimac Nevera postavila je nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h za 4,3 sekunde. S ponosom noseći ime u čast hrvatske, poput nevere na Jadranskom moru - Rimac Nevera se u tren oka može transformirati iz udobnog, vještog automobila na cesti u stroj vrhunskih performansi.

 Rimac Nevera (2).jpg Izvor: Rimac Automobili

Nevera se svojim performansama već istaknula kao proizvodni automobila s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine godine od strane GQ magazina i najboljim električnim automobilom visokih performansi od strane Top Geara.

Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe, rekao je: “Na početku Nevera projekta proveli smo tisuće virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi je radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1500 kolega dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 m² u tijeku. Kampus će s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu. To je bio jedan od najvećih izazova – paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa se ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora.“

  Izvor: Youtube

 Rimac Nevera (1).jpg Izvor: Rimac Automobili

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI