Prvi primjerak (serijski broj #000) ostat će u vlasništvu Bugatti Rimac
Nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru.
Prvi primjerak, kojeg smo vidjeli na prošlomjesečnom Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji u nizu vožnji uz poznati Hillclimb, završen je u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska.
Rimac će godišnje proizvoditi 50 Nevera, prvi primjerci namijenjeni za kupce već su u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji te će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu. Za svaku Neveru potrebno je pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca.
Automobili će do svojih vlasnika stizati putem Rimac globalne mreže od 25 službena distributerska partnera, koja se proteže diljem Sjedinjenih Država, Europe, Bliskog istoka i Azije.
Izvor: Rimac AutomobiliU Neveru je ugrađena potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila. Sve glavne komponente morale su biti razvijene posebno za Neveru.
Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (primjerice, s dvo-stupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima na jedno-stupanjski prijenos), u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.
Proces razvoja i homologacije bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno je testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48°C.
Izvor: Rimac AutomobiliRigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara – sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.
Rimac Nevera postavila je nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h za 4,3 sekunde. S ponosom noseći ime u čast hrvatske, poput nevere na Jadranskom moru - Rimac Nevera se u tren oka može transformirati iz udobnog, vještog automobila na cesti u stroj vrhunskih performansi.
Izvor: Rimac AutomobiliNevera se svojim performansama već istaknula kao proizvodni automobila s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine godine od strane GQ magazina i najboljim električnim automobilom visokih performansi od strane Top Geara.
Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe, rekao je: “Na početku Nevera projekta proveli smo tisuće virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi je radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1500 kolega dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 m² u tijeku. Kampus će s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu. To je bio jedan od najvećih izazova – paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa se ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora.“
Izvor: Youtube Izvor: Rimac Automobili