Uz mobilnu aplikaciju moguće je na daljinu uključiti grijanje ili hlađenje, a u vožnji pomažu i razni napredni sustavi pomoći
Zavirili smo u novi Peugeot 308 u kojem se posebno ističe i-Cockpit, infotainment sustav kojeg poznajemo već neko vrijeme. U novi model stigle su tehnologije iz višeg cjenovnog razreda tako da i kompaktni automobili mogu ponuditi vrhunske tehnologije.
1. HD kamera za vožnju unatrag
Kamera za vožnju unatrag postala je klasična pomoć u vožnji te kad se jednom naviknete na takav prikaz situacije iza vozila teško je bez tog modernog dodatka zamisliti manevriranje vozilom. Novi Peugeot 308 dolazi sa slikom visoke razlučivosti te s mlaznicom za čišćenje leća.
Kako bi uklonio neizbježnu prljavštinu od koje pate stražnje kamere, Peugeot je na stražnji branik novog 308 ugradio mlaznicu koja je opskrbljena tekućinom za pranje stakla. Upotreba perača stražnjeg stakla automatski pokreće čišćenje i leće stražnje kamere.
2. Praćenje mrtvog kuta
Ultrazvučni radari dugog dometa i sustav nadzora mrtvog kuta mogu detektirati približavanje vozila udaljenom do 75 metara, u usporedbi s 25 metara za konvencionalni sustav. Vozač će na dolazak automobila ili motocikla velikom brzinom u stražnji mrtvi kut ranije biti upozoren treptavim signalom u vanjskom retrovizoru. Sustav osigurava nadzor koji pokriva obje trake s desne i lijeve strane vozila.
3. Upozorenje na promet straga
Zahvaljujući ovom sustavu imat ćete osjećaj kao da imate oči u stražnjem dijelu glave. Kada vozač, na primjer, izađe iz parkirnog mjesta unatrag sustav upozorenja na promet straga upozorava na druga vozila, bicikle ili pješake koji se približavaju sa stražnje strane.
Izvor: PeugeotTo je moguće zahvaljujući radarima ugrađenim u odbojnik. Sustav detektira svaku prepreku u pokretu na udaljenosti do 40 m brzinom do 10 km/h. Upozorenje se prikazuje na zaslonu osjetljivom na dodir i emitira se zvučni signal.
4. Peugeot Matrix LED prednja svjetla
Od sada se možete stalno voziti s dugim svjetlima, čak i kada ste u blizini drugih sudionika u prometu. Ova duga svjetla se sastoje od 20 LED dioda čije se osvjetljenje i snaga trajno mijenjaju u skladu s vanjskim uvjetima koje detektira kamera smještena na vrhu vjetrobranskog stakla.
Kako se vozilo približava (bilo u prolazu ili slijedi) segmenti dugih svjetala se zatamnjuju i blijede oko detektiranog vozila kako bi stvorili tunel u sjeni tako da vozač nije zaslijepljen dok okolno područje ostaje jako osvijetljeno.
Izvor: Peugeot5. Nadzorna ploča po mjeri
Korisnik može prilagoditi neke od kontrola na nadzornoj ploči. Od razine Allure nadalje, pet "i-Toggles" smještenih ispod središnjeg zaslona može se slobodno dodijeliti funkcijama koje najčešće koriste vozač ili suvozač. Mogu to biti prečaci do određenih postavki klima uređaja, radio postaja, omiljeni telefonski kontakti, navigacija kući itd.
6. Sustav kvalitete zraka
Kako bi poboljšao zaštitu putnika novi Peugeot 308 opremljen je sustavom AQS (Air Quality System) koji neprestano prati kvalitetu zraka koji ulazi u putnički prostor i automatski aktivira funkciju recikliranja ako se otkrije zagađenje.
Izvor: TIBOAQS je nadopunjen od GT razine nadalje s Clean Cabin, sustavom za obradu zraka s filtracijom zagađujućih plinova i čestica. Osim toga, kvaliteta zraka se prikazuje na središnjem zaslonu osjetljivom na dodir.
7. Razgovarajte s automobilom
Uz izgovor glasovne naredbe „OK Peugeot“ aktivirat će se glasovni asistent. Bit će to najlakši način da aktivirate neke od značajki vašeg automobila. Poput nekih modela u višim serijama, novi 308 standardno je opremljen glasovnim asistentom koji koristi zahtjeve prirodnog jezika kako bi vam omogućio pristup svim funkcijama koje se odnose na infotainment (pozivi, radio, glazba, navigacija, itd.) i kondicioniranje zraka u kabini (podešavanje temperature, itd.).
8. Aplikacija MyPeugeot
Mobilna aplikacija MyPeugeot instalira se na pametni telefon te omogućuje daljinsko pokretanje ili planiranje grijanja ili klimatizacije kabine kako bi temperatura pri dolasku u vozilo bila savršena.
Osim kontrole udobnosti može se optimizirati doseg plug-in hibridne verzije, kad je vozilo priključeno na punjenje. Grijanje ili klima uređaj tada troše manje energije tijekom prvih nekoliko minuta vožnje, što će povećati ukupnu autonomiju s jednim punjenjem. Na plug-in hibridima aplikacija MyPeugeot omogućuje daljinsku provjeru, pokretanje i planiranje punjenja baterije.
Izvor: PeugeotOsim kontrole udobnosti može se optimizirati doseg plug-in hibridne verzije, kad je vozilo priključeno na punjenje. Grijanje ili klima uređaj tada troše manje energije tijekom prvih nekoliko minuta vožnje, što će povećati ukupnu autonomiju s jednim punjenjem. Na plug-in hibridima aplikacija MyPeugeot omogućuje daljinsku provjeru, pokretanje i planiranje punjenja baterije.
Izvor: TIBO