Ne samo što nema vozača odnosno dostavljača nego nema niti četvrti kotač
Uskoro bi se na cestama moglo pojaviti dostavno vozilo koje će se samostalno kretati po gradu (uz nadzor čovjeka iz dispečerskog centra). Zamišljeno je kao dostava u "posljednjoj milji" odnosno do samog korisnika. Dakle, neće se koristiti za dostavu iz tvornice nego samo za posljednji dio isporuke, do korisnikovih vrata.
Električno vozilo Faction D1 temelji se na vozilu koje se već koristi za dostavu u SAD-u, a u pozadini je Acrimoto Deliverator, dostavna služba nove generacije namijenjene za lokalne isporuke. Arcimoto se udružio s Faction Technology za pokretanje autonomne vožnje u Silicijskoj dolini.
Standardno vozilo inače uz vozača ima i suvozača koji zajedno obavljaju dostave. Zamjenom dvaju sjedala s tovarnim prostorom Faction D1 se preobrazio u transportno vozilo. Trebao bi biti i visoko konkurentan, kažu iz Factiona - trošak je između jedan i dva američka dolara po kilometaru. Naravno, nema niti troška vozača.
Izvor: Acrimoto / Ferrari / ProfimediaFaction i Arcimoto vjeruju da će električna vozila odgovarajuće veličine bez vozača pružiti značajno povećanje učinkovitosti, smanjiti emisije ugljika i ponuditi značajne uštede u odnosu na postojeća transportna rješenja, posebno tijekom prosječnog gradskog putovanja kraćeg od sedam-osam kilomtara.
Faction D1 je opremljen tehnologijama koje ga čine potpuno autonomnim. Kombinira autonomiju s daljinskim upravljanjem. Ovo vozilo bez vozača ima najveću brzinu od 120 km/h, doseg od nešto više od 160 kilometara dok prevozi do 225 kg tereta. D1 ima napredne senzore i sigurnosne sustave te podesivi prtljažni prostor koji se može prilagoditi za specijalne vrste tereta. Za sada je D1 u fazi ispitivanja, a s razvojem se nastavlja tijekom ove godine.
Izvor: Acrimoto / Ferrari / Profimedia