ENERGETSKI UČINKOVITE ZNAČAJKE: Ignorira ih 9 od 10 vlasnika kuća | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ENERGETSKI UČINKOVITE ZNAČAJKE: Ignorira ih 9 od 10 vlasnika kuća

Autor Krunoslav Ćosić

Istraživanje o globalnim stavovima i ponašanju potrošača u pogledu energetske učinkovitosti

 Pametna kuca Pixabay.jpg Izvor: Pixabay

Nova anketa među 6000 vlasnika kuća i iznajmljivača iz cijelog svijeta, koju je naručio Beko, otkrila je da gotovo 9 od 10 (89%) ispitanika globalno zanemaruje ono što je najbolje kada je u pitanju energetska učinkovitost u domu, unatoč 80% ispitanih koji znaju kako koristiti svoje kućanske uređaje na energetski učinkovit način.

Iako ovi rezultati daju kontradiktornu sliku učinkovitosti kućanstva, nalazi su pokazali da globalno gotovo 9 od 10 (87%) vjeruje u važnost energetske učinkovitosti, a 78% se zanima za kupnju proizvoda koji mogu poboljšati učinkovitost njihova kućanstva. Međutim, većina ispitanika priznala je da se ponašala energetski neučinkovito.

 Kuhinja Pixabay.jpg Izvor: Pixabay

Ovo su neki od primjera:

Ostavljanje vrata hladnjaka otvorenima kada odlučuju što će jesti (29%)
Ostavljanje zamrzivača uključenog u struju kada u njemu nema ništa (20%)
Držanje gadgeta na punjenju dulje nego što im je potrebno (37%)

'Settingsphobia' – izraz koji je skovao Beko – također je kriv za neučinkovitu energetsku praksu u domu jer je gotovo 3 od 5 (59%) ljudi zabrinuto da će odabrati pogrešnu postavku kada koriste kućanske aparate, ali iz straha ostaju na istoj, ponekad neučinkovitoj postavci.

Generacija Z

Generacija Z je opisana kao jedna od najupućenijih demografskih skupina kada je riječ o energetskoj učinkovitosti s više od 60% generacije Z koja čita upute svaki put kad kupuje novi uređaj, pokazalo je istraživanje.

Unatoč poznavanju proizvoda podaci pokazuju da generacija Z često može napraviti slučajne pogreške kada su u pitanju njihovi uređaji, pri čemu je 76% upotrijebilo krivu postavku na svom uređaju, zbog čega su pokvarili hranu/piće ili oštetili svoju odjeću.

Stariji od 64 godine

Stariji nisu svjesni prednosti energetski učinkovitih proizvoda. Djela govore više od riječi kada je u pitanju energetska učinkovitost za osobe starije od 64 godine budući da nalazi otkrivaju znatno nepovjerenje u proizvode energetske učinkovitosti, ali snažno uvjerenje u energetski učinkovite radnje.

 Hladnjak boca voda Pixabay.jpg Izvor: Pixabay

Istraživanje je pokazalo da su oni stariji od 64 godine generacija kojoj je najmanje vjerojatno da će energetska učinkovitost biti prioritet pri kupnji novih proizvoda, sa samo 6 od 10 (63%), u usporedbi s mlađim generacijama (81% Millennials) – i gotovo 7 od 10 ( 67%) nije zainteresirano za zamjenu svojih trenutnih proizvoda.

Međutim, oni stariji od 64 godine su generacija koja tvrdi da je najsvjesnija kako koristiti sve svoje uređaje na najučinkovitiji način (86%), unatoč tome što se većina drži istih postavki na perilici rublja.

Anketa također nudi uvid u to kako se stavovi i znanje o najboljim energetski učinkovitim praksama u kući razlikuju među dobnim skupinama. Osobe starije od 64 godine navele su ostavljanje uključene pećnice dok se ne koristi (56%) i uključivanje grijanja dok su prozori otvoreni kako bi se osušila odjeća (56%) kao neučinkovitu praksu dok je gotovo trećina (28%) generacije X priznala da je ostavila prazan zamrzivač uključenim.

Nalazi, koji su pokazali jaz između znanja i ponašanja potrošača na globalnoj razini, naglašavaju potrebu za većim djelovanjem kako bi se osiguralo da potrošači maksimiziraju učinkovitost kućanskih uređaja.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI