Hibridni rad postaje sve popularniji jer nudi i brojne pogodnosti
Prednosti hibridnog načina rada, kombinacije rada iz kuće i ureda, prepoznaje sve veći broj tvrtki, ali i zaposlenih. Prakticiraju ga milijuni ljudi širom svijeta.
Istovremeno, u prilagodbi na hibridni rad zaposlenicima uvelike pomažu istraživanja i upute koje im olakšavaju prilagodbu. Prema Microsoftovom istraživanju, koje je obuhvatilo više od 30.000 ljudi u 31 zemlji, čak 73% ispitanika želi zadržati opcije fleksibilnog načina rada. Ovo je 5 prednosti hibridnog načina rada.
1. Bolja ravnoteža između posla i privatnog života
Ovo je najveći razlog zbog kojeg osobe koje traže novi posao preferiraju fleksibilnost rada. Ljudi imaju vremena pokupiti djecu iz škole, a kod kuće mogu završiti posao na vrijeme ukoliko žele stići i u teretanu.
2. Znatno povećanje zadovoljstva zaposlenih
Iz Microsoftovog istraživanja, u kojem 73% radne snage želi da hibridni način rada ostane svakodnevnica, zaključuje se da su hibridno radno mjesto i zadovoljstvo zaposlenih direktno povezani jer hibridni rad raste u popularnosti među zaposlenicima širom svijeta.
3. Veća produktivnost
Izostanak gubitka vremena za putovanje na posao, ali i minimalna ometanja na radnom mjestu razlozi su zašto jedna grupa zaposlenih preferira u potpunosti rad na daljinu dok drugi vjeruju da je ravnoteža između rada na daljinu i rada u uredu ključ uspješnog poslovanja. Mogućnost kombiniranja radnih dana kod kuće ili u uredu može se uklopiti u različite radne stilove zaposlenih.
4. Veći fond talenata
Hibridni način rada postaje zanimljiv roditeljima, izvanrednim studentima i drugim kategorijama nezaposlenih koje trebaju fleksibilnost radnog mjesta. Veći izbor radnih mjesta koja je lakše prilagoditi nečijem načinu života čini hibridni rad privlačnim za milenijalce koji traže fleksibilnije i udaljenije opcije rada. Tvrtka koja nudi hibridno radno mjesto će dobiti veći broj zainteresiranih kandidata.
5. Povećanje konkurentnosti brenda poslodavca
Uz zaposlene, hibridni način zanimljiv je i poslodavcima koji mogu ponuditi atraktivan paket poslova kandidatima. Poslodavcima takav način pruža priliku da postanu konkurentniji i izgrade atraktivniji brend jer sve više ljudi u potrazi za poslom želi raditi u što konkurentnijim tvrtkama.