USPON I PAD DRUŠTVENE MREŽE Što se to dogodilo s myspace? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

USPON I PAD DRUŠTVENE MREŽE Što se to dogodilo s myspace?

Autor Krunoslav Ćosić

Ovu danas mnogima nepoznatu društvenu mrežu pratile su mnogi detalji

 MySpace (1).jpg Izvor: MySpace

Prema izvješćima Bloomberga, MySpace klon SpaceHey prešao je granicu od 200.000 korisnika godinu dana nakon lansiranja. Izvorno zamišljen kao hobi projekt 18-godišnjeg njemačkog web developera Antona Röhma, stranica je dobila pohvale zbog svoje postavke prilagođene privatnosti i nostalgičnih vibracija koje se ne oslanjaju na lajkove i algoritme.

Ipak, SpaceHey društvena mreža neće biti blizu privlačnosti MySpacea – što bi moglo biti dobro kad se sve uzme u obzir.

 MySpace.jpg Izvor: MySpace

Kada je u srpnju 2005. News Corp. Ruperta Murdocha kupio myspace stranicu za 580 milijuna dolara, što je bilo dvije godine nakon pokretanja, svi su znakovi ukazivali na svijetlu budućnost ove platforme društvenih medija.

Facebook i YouTube tek su se polako širili, Instagram, Twitter ili WeChat bili su samo ideja u glavama svojih osnivača, a stranica je brojala 22 milijuna korisnika. U svom vrhuncu 2006. i 2007. myspace je procijenjen na 12 milijardi dolara, prije potencijalnog spajanja s Yahooom nakon što je postala najposjećenija web stranica u SAD-u.

 MySpace Google Play.jpg Izvor: Google Play Store

Budući da je njegov najveći konkurent Facebook u svibnju 2008. prešao MySpace u pogledu jedinstvenih posjetitelja, korisnička baza stranice već je brzo opadala. Do lipnja 2011., prema procjenama, korisnička baza društvene mreže iznosila je otprilike 60 milijuna, nakon višemjesečnog egzodusa milijuna posjetitelja.

S druge strane, platforma Marka Zuckerberga je u to vrijeme imala 687 milijuna korisnika diljem svijeta. To nije spriječilo pop zvijezdu Justina Timberlakea i reklamnu tvrtku Specific Media da kupe posrnulu mrežu za 35 milijuna dolara i obećaju moderni rebrand stranice usmjeren na glazbu.

Ali, njegovi korisnici nisu blagonaklono prihvatili ovu ideju: u listopadu 2013. počela je nova faza MySpacea, nazivajući sebe odredištem društvene zabave umjesto društvenom mrežom, dok se njegova korisnička baza smanjila na samo 36 milijuna.

Tijekom posljednjih nekoliko godina nekoć poznata stranica završila je svoj pad - prvo ju je kupio Time Inc. zajedno sa svojom matičnom tvrtkom Viant za nepoznat iznos 2016., a zatim Meredith Corporation 2018.

 MySpace (2).jpg Izvor: Google Play Store

U ožujku 2019. izgubljeni su svi korisnički podaci, u periodu od lansiranja do 2015. godine zbog pogrešne migracije poslužitelja.

Iznenađujuće, ali stranica myspace je još uvijek prisutna i redovito se puni sindiciranim uredničkim sadržajem, a čini se da se njegova matična tvrtka prilično uspješno oporavila: nakon što je otkupio svoje dionice od Meredith Corporation krajem 2019., Viant je izašao na burzu ove veljače te je tržišna kapitalizacija 12. studenog iznosila 680 milijuna dolara.

Ipak, oživljavanje društvenih aspekata MySpace mreže čini se malo vjerojatnim – ali barem sada postoji alternativa za ljubitelje retro iskustava na društvenim mrežama. Na grafikonu, kojeg prenosi Statista, pogledajte uspon i pad.

 MySpace grafikon.jpg Izvor: Statista

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI