MNOGI NE ŽELE PLAĆATI: Pristali bi na reklame, uz besplatan streaming | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MNOGI NE ŽELE PLAĆATI: Pristali bi na reklame, uz besplatan streaming

Autor Davor Dakić

Istraživanja pokazuju da bi se 2 od 3 gledatelja odlučila za oglase kako bi uštedjeli novac na streamingu

 Netflix, Disney+ i HBOMax.jpg Izvor: Shutterstock

Slijedeći stope Netflixa, Disney+ i HBO Maxa izgleda da i Amazon počinje uključivati oglase prije i tijekom reprodukcije filmova i TV emisija na Prime Videou.

Za razliku od svojih konkurenata koji su dodali jeftiniju razinu podržanu oglasima postojeće opcije pretplate, članovi Primea će automatski početi vidjeti oglase osim ako ne plate 2,99 USD za novu opciju bez oglasa.

Kada je Amazon prvi put najavio svoje planove za postavljanje oglasa na Prime Video prošlog rujna objasnili su da će to učiniti kako bi "nastavili ulagati u privlačan sadržaj i nastavili povećavati ta ulaganja tijekom dugog vremenskog razdoblja."

 HBO Max (7).jpg Izvor: HBO

U isto vrijeme, tvrtka je obećala da će biti "značajno manje" reklama na Prime Videou nego na linearnoj televiziji ili na drugim servisima za streaming, piše Statista, što je nešto što će korisnici na kraju morati sami procijeniti.

Općenito govoreći gledatelji, barem u Sjedinjenim Državama, nisu toliko neskloni gledanju nekih oglasa kao što bi se moglo pomisliti. Upravo je suprotno!

Prema istraživanju Hub Entertainment Researcha iz prosinca 2023. gotovo dva od tri Amerikanca odlučila bi se za opciju streaminga uz reklame ako bi to značilo da će uštedjeti 4 do 5 USD mjesečno.

 Samsung Neo QLED Izvor: Samsung

Na drugom kraju ljestvice 36 posto ispitanika reklo je da bi radije platili taj iznos kako bi izbjegli oglase. Zanimljivo je da se spremnost za prihvaćanje oglasa radi uštede povećala tijekom prošle godine, što vjerojatno ukazuje na to da potrošači traže načine da smanje svoje proračune za streaming sadržaja bez previše odricanja ili sve više pružatelja usluga strujanja uvodi razine podržane oglasima.

Ostaje za vidjeti kako će Amazonovo uvođenje oglasa prihvatiti njegovi pretplatnici. Uostalom, Prime članovi nemaju priliku uštedjeti novac. Umjesto toga, plaćaju isto za nešto lošije iskustvo ili su prisiljeni platiti dodatnu naknadu kako bi nastavili gledati svoj omiljeni sadržaj bez reklama.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI