NAKON TURBULENTNE 2022: Netflix je ponovno stao na svoje noge | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NAKON TURBULENTNE 2022: Netflix je ponovno stao na svoje noge

Autor Ivan Vukić

Netflix je prošlu godinu završio s rekordom broja pretplatnika u četvrtom kvartalu

 2023 NETFLIX PREGLED FILMOVA KOJE MORATE POGLEDATI_2.jpg Izvor: Netflix

Rekord se odnosi na rast pretplate u posljednjem tromjesečju 2022. godine. Nakon dodavanja 5,9 milijuna plaćenih pretplata diljem svijeta između ožujka i lipnja i nevjerojatnih 8,8 milijuna od srpnja do rujna, u zadnjem kvartalu 2023. tvrtka je povećala bazu pretplatnika za 13,1 milijun na otprilike 260 milijuna.

Najveća neto povećanja zabilježena su u azijsko-pacifičkoj i EMEA regiji, piše Statista. Netflixovo globalno predstavljanje značajke plaćenog dijeljenja računa odigralo je sastavnu ulogu posebno u potonjoj regiji, prema komentarima glavnog financijskog direktora Spencera Adama Neumanna u najnovijem pozivu o zaradi tvrtke.

 Promjena broja pretplatnika Netflixa.jpg
Promjena broja pretplatnika Netflixa po kvartalima
Izvor: Statista

Neumann je također istaknuo snažne rezultate lokalnih programa kao što su The Crown u Ujedinjenom Kraljevstvu i Lupin u Francuskoj kao pokretače rasta. Iako je zabrana dijeljenja računa u početku dovela do smanjenja broja pretplatnika na odabranim tržištima čini se da se Netflixovo kockanje dugoročno isplatilo.

Najnovije povećanje broja pretplatnika bilo je najveće od prvih tromjesečja pandemije, kada su narudžbe za ostanak kod kuće povećale broj pretplata. Prihodi u prošlom tromjesečju porasli su 12,5 posto - malo iznad predviđanja - na 8,8 milijardi dolara.

Nije objavljeno koliko je plaćeno dijeljenje lozinki doprinijelo prihodu usluge streaminga. Netflix planira instalirati svoju razinu temeljenu na oglasima kao novi osnovni proizvod. Prema trenutnom pismu dioničarima 40 posto svih novih korisnika odabire model pretplate s oglasima.

 3d rendering;addict;amazon;annual;business;cloud;company;competition;computer;customer;ecommerce;editorial;entertainment;film;game;home;illustrative;line;marketing;media;membership;movies;music;netflix;online;original;page;prime;production;program;purchase;purchasing;rental;sale;series;service;shows;signup;streaming;subscription;technology;television;tv;unlimited;video;web;website Izvor: Profimedia

Osnovni plan navodno će se postupno ukinuti za nove korisnike u Ujedinjenom Kraljevstvu i Kanadi već u drugom tromjesečju 2024. ostavljajući pretplatnicima izbor između streaminga podržanog oglasima ili skupljih standardnih i premium razina.

S uvođenjem plaćenog dijeljenja i pozitivnim završetkom prošle godine, tvrtka je optimistična u svojoj prognozi za prvo tromjesečje 2024. Očekuje se da će prihod biti veći za 13 posto u odnosu na prethodnu godinu, dok se očekuje povećanje broja pretplatnika za oko 1,8 milijuna. Cijena dionice Netflixa porasla je osam posto nakon objave nove dobiti.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI