Deutsche Telekom ima za cilj promijeniti brzinu reakcije hitnih poziva

Deutsche Telekom je pokrenuo pilot sljedeću generaciju sustava hitnih poziva za vozila. Napravljeno je to zajedno s partnerima Qualcomm i Cetecom Advanced, s platformom temeljenom na LTE-u za koju se očekuje da će pomoći u odgovoru na nezgode.
Njemački operator tvrdi da je testiranje sljedeće generacije eCall-a (NG eCall) u Njemačkoj bilo prvo takve vrste te koristi svoju komercijalnu 4G mrežu za povezivanje vozila s hitnim pozivnim centrima.
Uočeno je da su trenutni automatizirani sustavi za hitne pozive u vozilima navedeni u pravilima Europske unije (EU) tehnički zastarjeli, a generacija koja je testirana dizajnirana je za pružanje bržih veza od svog 2G pandana, istovremeno otvarajući priliku za prijenos veće količine podataka, piše Mobile World Live.

Deutsche Telekom je dodao da bi se NG eCall s vremenom mogao koristiti za prijenos uživo slika s mjesta nesreće ili zdravstvenih podataka putnika.
Pozivajući na hitno ažuriranje propisa EU-a napomenuto je da su proizvođači vozila trenutno obavezni instalirati 2G ili 3G sustave zbog "izuzetno dobre mrežne pokrivenosti u to vrijeme u usporedbi s 4G/LTE" kada su pravila postavljena.
"Zbog brzog širenja novih mobilnih mreža ažuriranje specifikacija je razumno i apsolutno neophodno", dodali su iz Deutsche Telekoma.