SK TELECOM I DEUTSCHE TELEKOM: Razvijaju svoj AI model | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

SK TELECOM I DEUTSCHE TELEKOM: Razvijaju svoj AI model

Autor Krunoslav Ćosić

LLM (large language model) razvija se posebno za telekomunikacijske tvrtke

 služza za korisnike pametni telefon.jpg Izvor: Thawatchai Chawong / Panthermedia / Profimedia

Nakon razvoja Generative AI služit će kao digitalni asistent u korisničkoj službi, najavila su dva telekom operatora iz Njemačke i Južne Koreje. SK Telecom (SKT) i Deutsche Telekom zajednički će razviti jezični model specifičan za industriju, posebno prilagođen zahtjevima digitalnih pomoćnika u korisničkoj službi.

Telekomunikacijskim će tvrtkama to olakšavati posao i omogućiti učinkovitu i brzu implementaciju generativnih AI modela. Početak je to "Global Telco AI Alliance" tvrtki Deutsche Telekoma, e&, Singtela i SK Telecoma, koji je najavljen ljetos.

“AI pokazuje impresivan potencijal za značajno poboljšanje ljudskih sposobnosti rješavanja problema. Kako bismo maksimalno povećali njegovu upotrebu, posebno u korisničkoj službi, moramo prilagoditi postojeće velike jezične modele i obučiti ih s našim jedinstvenim podacima. To će unaprijediti naše generativne alate umjetne inteligencije", kaže Claudia Nemat, članica Upravnog odbora za tehnologiju i inovacije u Deutsche Telekomu.

SKT i Deutsche Telekom planiraju surađivati s AI tvrtkama kao što su Anthropic (Claude 2) i Meta (LLaMa2) kako bi zajednički razvili višejezični model tj. njemački, engleski, korejski itd.

Prvu verziju LLM-a specifičnog za telekomunikacije planiraju predstaviti u prvom kvartalu 2024. godine.

 LLM SK Telecom i Deutsche Telekom.jpg Izvor: Deutsche Telekom



“Kroz naše partnerstvo s Deutsche Telekomom osigurali smo snažnu priliku i zamah za stjecanje globalnog vodstva u području umjetne inteligencije i poticanje novog rasta,” rekao je Ryu Young-sang, izvršni direktor SKT-a te dodao:

“Kombiniranjem snaga i sposobnosti dviju tvrtki u AI tehnologiji, platformi i infrastrukturi očekujemo da ćemo osnažiti poduzeća u mnogim različitim industrijama da isporuče novu i višu vrijednost svojim klijentima.”

Prednosti LLM-a specifičnih za telekomunikacijske tvrtke

Specifični LLM za telekomunikacije pruža bolje razumijevanje upita korisnika o telekomunikacijskim uslugama nego što to nude opći modeli. Zbog toga se novo rješenje čini optimalno prilagođenim za korištenje u korisničkoj službi.

Digitalni asistent temeljen na takvom LLM-u posebno je dobar u razumijevanju, sažimanju i odgovaranju na specifične nedoumice do kojih može doći u komunikaciji s korisnicima. Cilj ovog projekta je podržati telekomunikacijske tvrtke, npr. u Europi, Aziji i na Bliskom istoku, u postavljanju vlastitih digitalnih pomoćnika temeljenih na generativnoj umjetnoj inteligenciji. Novi model osmišljen je kako bi im omogućio brži i fleksibilniji razvoj digitalnog pomoćnika koji odgovara njihovom okruženju.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI