TIKTOK: Raspoznajte sadržaj koji je nastao uz pomoć umjetne inteligencije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

TIKTOK: Raspoznajte sadržaj koji je nastao uz pomoć umjetne inteligencije

Autor Krunoslav Ćosić

Nove oznake služe otkrivanju sadržaja generiranih umjetnom inteligencijom

 Tiktok (1).jpg Izvor: TikTok

Kako sve više kreatora iskorištava umjetnu inteligenciju (AI) za poboljšanje svoje kreativnosti u TikToku žele podržati transparentne i odgovorne prakse stvaranja sadržaja. Kao dio tog napora nastavljaju ulagati u medijsku pismenost kako bi osnažili kreativnost dok ljudima daju važan kontekst o sadržaju koji gledaju.

TikTok pokreće novi alat koji će pomoći kreatorima da označe svoj sadržaj generiran umjetnom inteligencijom. Također će se početi testirati načine za automatsko označavanje sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom.

Osnaživanje kreatora

AI omogućuje nevjerojatne kreativne mogućnosti, ali potencijalno može zbuniti ili dovesti gledatelje u zabludu ako nisu svjesni da je sadržaj generiran ili uređivan pomoću AI-ja. Označavanje sadržaja pomaže u rješavanju toga tako što gledateljima jasno daje do znanja kada je sadržaj značajno izmijenjen ili modificiran AI tehnologijom.

Zato uvode novi alat za kreatore kako bi jednostavno mogli informirati svoju zajednicu kada objavljuju sadržaj generiran umjetnom inteligencijom. Nova oznaka pomoći će kreatorima da pokažu inovacije koje stoje iza njihovog sadržaja, a mogu je primijeniti na bilo koji sadržaj koji je u potpunosti generirao ili značajno uredio AI.

 Tiktok efekti.jpg Izvor: TikTok

Također će olakšati usklađivanje s politikom sintetičkih medija Smjernica zajednice, uvedenu ranije ove godine. Pravila zahtijevaju od ljudi da označe sadržaj generiran umjetnom inteligencijom koji sadrži realistične slike, zvuk ili video kako bi se gledateljima pomoglo kontekstualizirati video i spriječilo potencijalno širenje obmanjujućeg sadržaja.

Kreatori sada to mogu učiniti putem nove oznake (ili drugih vrsta otkrivanja, poput naljepnice ili naslova).

Kako bi pomogli TikTok zajednici da nauči kako i zašto koristiti te oznake objavljivat će obrazovne videozapise i resurse tijekom sljedećih tjedana. S vremenom to će postati još jedan alat koji kreatori i gledatelji koriste za dijeljenje i kontekstualizaciju sadržaja, slično značkama potvrđenog računa i oznakama brendiranog sadržaja.

 Tiktok (2).jpg Izvor: TikTok

TikTok će i automatski označavati sadržaj generiran umjetnom inteligencijom te počinju testirati oznaku "generirano umjetnom inteligencijom" koju na kraju planiraju automatski primijeniti na sadržaj za koji otkriju da je uređivan ili stvoren umjetnom inteligencijom.

Kako bi unijeli više jasnoće oko TikTok proizvoda koji se pokreću umjetnom inteligencijom preimenovali su TikTok AI efekte kako bi eksplicitno uključili "AI" u njihov naziv i odgovarajuću oznaku efekata te su ažurirali svoje smjernice za kreatore Effect House da učine isto.

Prilikom razvoja ovih ažuriranja konzultirali su se sa Savjetodavnim vijećima za sigurnost kao i sa stručnjacima iz industrije uključujući dr. Davida G. Randa s MIT-a koji proučava kako gledatelji percipiraju različite vrste AI oznaka. Istraživanje dr. Randa pomoglo je u vođenju dizajna "naljepnica generiranih umjetnom inteligencijom".

Zaista je važno da platforme razviju učinkovite politike označavanja. U različitim se demografskim skupinama na globalnoj razini izraz "generiran umjetnom inteligencijom" široko shvaća.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI