VEĆINA DJEVOJAKA IH DOBIVA: Neželjene poruke na društvenim mrežama | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

VEĆINA DJEVOJAKA IH DOBIVA: Neželjene poruke na društvenim mrežama

Autor Davor Dakić

Problem je i ovisnost jer gotovo polovica djevojaka kaže da se osjećaju "ovisnima"

 Pametni telefoni djevojke EE.jpg Izvor: EE

Više od polovice djevojčica u dobi od 11 do 15 godina koje koriste Instagram i Snapchat u Sjedinjenim Državama kontaktirale su nepoznate osobe na način da su se osjećale neugodno, navodi se u izvješću Common Sense Media, neprofitne organizacije koja pregledava i daje ocjene za medija i tehnologije kako bi zaštitili djecu.

U međuvremenu je oko 48 posto tinejdžerica u SAD-u reklo da su im slane neželjene poruke putem aplikacije za razmjenu poruka, budući da je njih 46 posto kontaktirano putem TikToka, a 30 posto putem YouTubea.

 Snapchat SharedStories (4).jpg Izvor: Snap

Izvješće koje prenosi Statista također otkriva brojke o tome kako gotovo polovica (45 posto) djevojaka koje koriste TikTok kaže da se osjećaju "ovisnima" o platformi ili da je koriste više nego što je planirano barem jednom tjedno.

Što se tiče "najovisnijih"odnosno najvećeg udjela korisnika koji su izjavili da ga koriste više nego što su namjeravali barem tjedno, poredak je sljedeći: Snapchat (37 posto), YouTube (34 posto), Instagram (33 posto) i zatim aplikacije za slanje poruka (30 posto).

 TikTok (1).jpg Izvor: TikTok

Percepcije među tinejdžericama o tome kako različite značajke društvenih medija utječu na njihovu dobrobit bile su mješovite. Dvije značajke za koje se najčešće smatralo da imaju negativan učinak bile su dijeljenje lokacije (45 posto reklo je da je negativno) i javni računi (33 posto). Preporučeni videozapisi (49 posto) i značajke obavijesti (41 posto) općenito su ocijenjeni pozitivnijima.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI