BLOKIRANJE STREAMOVA: Neki se korisnici žale na YouTube | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

BLOKIRANJE STREAMOVA: Neki se korisnici žale na YouTube

Autor Smartlife

YouTube daje sve od sebe da vam pogorša iskustvo umjetnim uvođenjem kašnjenja tijekom učitavanja stranice

 YouTube (2).jpg Izvor: Freepik

Otkako je počeo ulagati velike napore u monetizaciju platforme YouTube na sve načine pokušava zagorčati korisničko iskustvo onima koji ne žele isključiti ad blocker. U ovoj "igri mačke i miša" tvrtka je sada smislila način da natjera korisnike da dopuste oglase - dodavanjem umjetne odgode od pet sekundi tijekom učitavanja.

Problem je prvi primijetio vk6_, član Reddita, koji je u svojoj objavi optužio YouTube da cilja na korisnike Firefoxa, a kao dokaz za to iznio je činjenicu da se ista stvar ne događa na pregledniku Chrome.

Neki korisnici su u komentarima na ovu objavu potvrdili da imaju isti problem, ali i dodali da se ne javlja samo na pregledniku Firefox. Dio koda u Javascript datoteci okrivljen je za problem, a rješenje je dodavanje sljedećeg filtra blokatoru uBlock Origin: "www.youtube.com##+js(nano-stb, resolve(1), * , 0,001)".

Očigledno, ovaj filtar mijenja trajanje umjetno induciranog kašnjenja od 5000 ms na samo 0,001 ms.

 YouTube-uc-itavanje.jpeg Izvor: Smartlife

Sam YouTube najavio je problem rekavši u izjavi za Android Authority: "Kako bismo podržali raznolik ekosustav kreatora diljem svijeta i omogućili milijardama ljudi da pristupe svom omiljenom sadržaju na YouTubeu pokrenuli smo napore da potaknemo gledatelje koji koriste blokatore da dopustite oglase na YouTubeu ili isprobajte YouTube Premium za iskustvo bez oglasa. Korisnici koji su instalirali programe za blokiranje oglasa mogu doživjeti neoptimalno iskustvo gledanja, bez obzira na to koji preglednik koriste."

Čini se da nova mjera tvrtke nije široko rasprostranjena. Mnogi kažu da se njihov YouTube učitava istom brzinom kao i prije pa je moguće da najnoviji pokušaj platforme da zagorča iskustvo korisnicima blokera dolazi postupno.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI