UŠTEDITE VRIJEME: Promijenite ton kože i rodni izraz svojih emojija | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

UŠTEDITE VRIJEME: Promijenite ton kože i rodni izraz svojih emojija

Autor Krunoslav Ćosić

Google olakšava način na koji možemo izraziti razne emocije i komunikaciju

  Izvor: Google

Kod većine emoji tipkovnica potrebno je više od 300 dodira za postavljanje tona i spola svakog pojedinačnog kompatibilnog emojija. Potrebno je još više dodirivanja ekrana telefona kad god se trebate izraziti s emotikonom jer se vjerojatno niti jedan emotikon ne predstavlja onako kako to vi želite.

Google je na svojem blogu objavio da od sada u svojoj tipkovnici Gboard za Android telefone olakšavaju promjenu boje kože i spola vašeg emojija uz samo jedan dodir: prilagodite jedan emoji i ova će se postavka primijeniti na sve druge kompatibilne emojije na vašoj tipkovnici.

Poznato je dao su emoji jednako fluidni kao jezik i identitet. Stoga je Google olakšao prebacivanje između tona kože i rodnog izraza na emojijima nakon istraživanja kako ih ljudi koriste — i kako često mijenjaju različite varijacije.

Nedavna Googleova studija na 2000 sudionika, uravnoteženo među korisnicima pet emotikona nijansi kože, otkrila je da mogućnost korištenja emotikona u boji kože stvara osjećaj povezanosti, ponosa i predstavljanja.

 Gboard emoji emotikon.jpg Izvor: Google blog

Istovremeno, sudionici istraživanja izjavili su da su vrlo oprezni kada koriste emotikone. Na primjer, mnogo je vjerojatnije da ćemo upotrijebiti emoji boje kože u privatnom grupnom razgovoru s našim bliskim prijateljima nego kada objavljujemo na javnoj oglasnoj ploči punoj stranaca. Što je najvažnije, mogućnost isključivanja tonova jednako je važna kao i mogućnost da ih uopće koristite.

Studija pokazuje da se ne držimo uvijek istog tona ili rodne prezentacije. U prosjeku, 73% sudionika navodi da bira isti ton svaki put za predstavljanje sebe dok 24% redovito mijenja dva tona. To je obično boja koja je blizu one koju najčešće koriste, ali mnogi ljudi navode da koriste više tonova zbog promjena tona kože zbog sunca ili da bi se bolje uskladili s tonovima kože publike s kojom komuniciraju.

Emoji boje kože često je povezan sa situacijom u kojoj se koristi, ali ljudi također nerado koriste te emojije za označavanje drugih ljudi. Mnogi ljudi smatraju da bi bilo nepristojno "nametnuti" boju kože nekome drugome, pogotovo nekome s kim nisu bliski. Emoji postaju doista duboko osobni izraz identiteta.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI