IZVJEŠĆE ERICSSON CONSUMERLABA: Korisnici su spremni platiti bolju 5G uslugu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

IZVJEŠĆE ERICSSON CONSUMERLABA: Korisnici su spremni platiti bolju 5G uslugu

Autor Krunoslav Ćosić

20 posto korisnika 5G pametnih telefona spremni su platiti za diferenciranu kvalitetu usluge preko 5G mreža

 Pametni telefon djevojka Pixabay.jpg Izvor: Pixabay

Jedan od pet korisnika 5G pametnih telefona koji traže različita 5G iskustva kao što je kvaliteta usluge za zahtjevne aplikacije spremni su platiti davateljima komunikacijskih usluga premiju do 11 posto kako bi uživali u povezanosti s dodanom vrijednošću, pokazuje istraživanje Ericsson ConsumerLab.

Izvješće usmjereno na zadovoljstvo i lojalnost korisnika - pod nazivom 5G Value: Turning Performance into Value - naglašava poslovni potencijal 5G-a budući da sve veći broj pretplatnika diljem svijeta izražava sve veće zadovoljstvo s 5G.

Također se otkriva kako nezadovoljavajuća iskustva 5G povezivanja na ključnim lokacijama kao što su stadioni, arene za zabavu i zračne luke mogu povećati vjerojatnost da će korisnici do tri puta promijeniti pružatelja komunikacijskih usluga.

Sveobuhvatno istraživanje, koje odražava stajališta procijenjenih 1,5 milijardi potrošača diljem svijeta, uključujući oko 650 milijuna 5G korisnika, dio je niza istraživanja Ericssona koje prati razvoj 5G potrošačkog tržišta od 2019. godine.

 Honor Magic5 Pro Izvor: Robert Gašpert

Istraživanje također pokazuje da se čimbenici koji utječu na zadovoljstvo potrošača i sami mijenjaju - prije svega s razmatranja zemljopisne 5G pokrivenosti na metrike koje se više temelje na iskustvu kao što su kvaliteta video streaminga, iskustvo mobilnog igranja/videopoziva i dosljednost 5G brzine - osobito među korisnicima koji vrlo rano prihvaćaju novitete (early 5G adopters).

Jasmeet Singh Sethi, voditelj Ericsson ConsumerLaba, kaže da oko 37 posto anketiranih korisnika 5G mreže vjeruje da bi povećana dopuštenja za podatke u njihovim 5G planovima opravdala naknade za premijske cijene.

Sethi je rekao da je još jedan jasan pokazatelj lojalnosti korisnika 5G povezan s potrošačkim iskustvima povezivosti na prometnim lokacijama i mjestima za glavne događaje.

„Mnogi 5G potrošači jasno očekuju da će im 5G moći pružiti iskustvo s dodanom vrijednošću - na primjer da poboljšaju noćni izlazak na mjestu za zabavu ili kada putuju kroz zračnu luku. Ako je njihovo iskustvo na takvim lokacijama loše tri puta je veća vjerojatnost da će se prebaciti na pružatelja usluga koji može pružiti to optimalno 5G iskustvo.”

U prosjeku, 5G korisnici prijavljuju povećanje od 47 posto vremena provedenog na poboljšanim video formatima u posljednje dvije godine. Broj dnevnih korisnika aplikacije proširene stvarnosti (AR) udvostručio se od kraja 2020. godine.

Izvješće Ericsson ConsumerLab identificira četiri trenda:

Novi 5G korisnici i dalje cijene vanjsku 5G pokrivenost i brzinu prijenosa podataka. Na tržištima gdje 5G pokrivenost stanovništva prelazi 80 posto, dugogodišnji korisnici daju prioritet kvaliteti videa i brzini prijenosa za aplikacije koje koriste.

5G preoblikuje korištenje video streaminga i proširene stvarnosti (AR). Formati u nastajanju sve više potiču korištenje i potrošnju 5G podataka jer davatelji usluga povezuju bogati medijski sadržaj u 5G tarife.

Kvaliteta 5G mreže na ključnim lokacijama utječe na lojalnost potrošača. Otprilike 17 posto potrošača na 28 tržišta promijenilo je pružatelja usluga od pokretanja 5G-a potaknuto prvenstveno problemima s performansama 5G mreže. Značajan utjecaj ima 5G iskustvo na kritičnim lokacijama kao što su arene i zračne luke.

5G potrošači će platiti premije za diferencirano povezivanje. 20 posto korisnika pametnih telefona očekuje diferenciranu 5G povezanost. Ovi pojedinci cijene premium povezivost i spremni su platiti premiju do 11 posto za 5G plan koji osigurava bolje mrežne performanse.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI