10 glavnih potrošačkih trendova do 2030. | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

10 glavnih potrošačkih trendova do 2030.

Autor Krunoslav Ćosić

Korištenje hibridnog trgovačkog centra bit će uobičajeno do kraja ovog desetljeća

 Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

Ericssonov ConsumerLab predviđa trendove koje bismo trebali doživjeti do 2030. godine. Potrošači bi mogli uživati u globalnim iskustvima, interakciji i društvenom životu u povezanom fizičkom okruženju blizu doma.

Ericsson na opsežnom istraživanju predviđa da će hibridni miks tehnologije integrirane u stvarnu fizičku okolinu, a koja omogućuje povezanost za poboljšanje doživljaja kupovine, biti uobičajeni dio svakodnevnice do 2030., prema mišljenju velike većine predvodnika u korištenju tehnologije.

U fokusu su pogledi potrošača predvodnika u korištenju tehnologije prema 2030. godini vezano uz hibridna iskustva kupovine u izmišljenom trgovačkom centru „Everyspace Plaza“.

Potrošači su ocjenjivali 15 hibridnih trgovačkih centara koji proširuju korisničko iskustvo upotrebom digitalne tehnologije. Gotovo četiri od pet ispitanika vjeruje da će svih 15 testiranih koncepata u nekom obliku biti dostupni do 2030.

 Ericsson ConsumerLab 1.jpg Izvor: Ericsson

 Ericsson ConsumerLab 2.jpg Izvor: Ericsson

Tehnologije poput virtualne stvarnosti, proširene stvarnosti i programabilni materijali će omogućiti takve objekte koji su kombinacija građevinskih materijala i tehnologije (eng. „bricks-and-portal“). Uređaji za proširenu stvarnost bili bi dostupni na lokaciji što omogućava primjenu privatnih mreža s prilagodljivim aplikacijama i za potrošače.

Teško je zamisliti veliki broj potrošača sa skupom tehnološkom opremom poput naočala za proširenu stvarnost, vodootpornih naočala za virtualnu stvarnost, haptičkih odijela, taktilnih rukavica i ostalog, smatra dr. Michael Björn, rukovoditelj programa istraživanja u Ericssonovom Consumer & IndustryLabu.

Kad bi se ta oprema mogla dijeliti uz manje troškove, moguće je da bi je veliki broj potrošača koristio za poboljšanje svakodnevnog iskustva trgovačkih centara. 35 posto ispitanih potrošača misli da je vjerojatnije da će trgovački centri, a ne domovi, uključivati napredne tehnologije dok ih se 14 posto s time ne slaže.

10 glavnih potrošačkih trendova 2030. – Everyspace Plaza

1. Arena - sve i sada

Mogli biste biti i izvođač i gledatelj, no hoće li vam iskustvo uranjanja biti uzbudljivo ili zastrašujuće? Gotovo osam od 10 potrošača zamišlja izvedbene prostore u kojima tehnologija teleprisustva umjetnicima omogućava digitalnu izvedbu koja se doima kao da su osobno prisutni na događanju.

 1 Arena - sve i sada Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

2. Salon za uljepšavanje u kojeg možete uroniti

Mnogima nož i igla nisu atraktivne opcije za uljepšavanje. Sedam od 10 potrošača u trgovačkim centrima očekuje salone ljepote koji koriste tehnologiju volumetrijskog modeliranja kako bi digitalno poboljšali izgled.

 2. Salon za uljepšavanje u kojeg možete uroniti Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

3. Metakrojač

Brza moda krojena baš za vas i vaš avatar. Više od 70 posto korisnika naočala za proširenu ili virtualnu stvarnost predviđa da će trgovački centri imati krojača koji će koristiti tkanine koje se mogu zamijeniti i postati vodootporne ili prozračne prema potrebi.

 3. Metakrojač Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

4. Bazen za istraživanje svemira/svjetova

Mnogi zamišljaju istraživanje nemogućih svjetova. Dvije trećine potrošača vjeruje da će postojati bazeni u kojima će se moći koristiti oksigenirani naglavni setovi za virtualnu realnost koji će omogućavati svemirsko iskustvo bestežinskog stanja.

 4. Bazen za istraživanje svemira-svjetova Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

5. Hibridna teretana

Za mnoge su tjelesna snaga i mentalno zdravlje neodvojivi. Sedam od deset potrošača očekuje da će im centri za mentalni fitnes koji imaju multisenzornu okolinu proširene/virtualne stvarnosti krojenu za svaku osobnost pomoći poboljšati mentalno zdravlje.

 5. Hibridna teretana Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

6. Multitvornica ispisa po željama

Popravci i proizvodnja na zahtjev su budućnost. Više od polovine potrošača želi kupovati održivo u tvornici koja reciklira njihove stare proizvode.

 6. Multitvornica ispisa po željama Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

7. Restoran na čvorištu univerzuma

Mnogima je draže virtualno društvo bez distrakcija. Polovina potrošača želi ići u restorane i virtualno jesti s prijateljima u drugim restoranima bilo gdje u svijetu.

 7. Restoran na čvorištu univerzuma Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

8. Beskrajna trgovina

Probaj prije no što kupiš, barem virtualno. Tri četvrtine potrošača očekuje da će moći projicirati svoj dom u trgovinu prilikom isprobavanja novih proizvoda.

 8. Beskrajna trgovina Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

9. Medicinski multipleks

Navikli smo da je sve instant. Zašto onda čekati kad je u pitanju zdravlje? 77 posto potrošača u sklopu trgovačkih centara predviđa medicinske centre koji bez naručivanja pružaju uslugu zdravstvenog pregleda pomoću umjetne inteligencije koja daje gotovo instant informacije o zdravstvenom stanju.

 9. Medicinski multipleks Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

10. Priroda + park

Onima koji nikada ne odlaze iz grada može nedostajati priroda. 42 posto potrošača želi posjetiti park u trgovačkom centru u kojem se mogu osjećati bliže prirodi putem digitalnih i programabilnih materijala koji daju hibridna iskustva.

 10. Priroda + park Ericsson ConsumerLab.jpg Izvor: Ericsson

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI