Na ovom se području vode i te kako žestoke borbe za prevlast
Indijski bollywoodski glazbeni kanal T-Series trenutno je kanal s najviše sljedbenika na YouTubeu (234 milijuna), ispred kreatora zabave MrBeast (179 milijuna) i kanala dječjeg sadržaja Cocomelon (164 milijuna).
U 2018. T-Series je bio uključen u žestoku bitku za prvo mjesto na YouTubeu sa zabavnim kanalom PewDiePie (111 milijuna pratitelja), katapultiravši bollywoodski kanal na nove visine.
PewDiePie, Šveđanin Felix Kjellberg u stvarnom životu, od tada je popustio masovnoj privlačnosti indijskih kinematografskih zvučnih zapisa, pao na šesto mjesto iza kolege YouTubera MrBeasta, drugog indijskog kanala, SET India od Sony Entertainmenta, i još jednog pružatelja sadržaja za djecu, Kids Diana Show.
Prije 2018. PewDiePie je pet godina bio profil s najviše pretplatnika na YouTubeu (osim YouTubeovih vlastitih kanala). Indijski kanal sve je više pokušavao zauzeti prvo mjesto, a Kjellberg i kolege YouTuberi okupili su se kako bi ga zadržali objavljivanjem nove pjesme Bitch Lasagna o T-seriji.
Kupili su i skupa mjesta na Super Bowlu 2019. kako bi uputili poruke koje pozivaju ljude da se pretplate. Indijskim YouTuberima to je bila odskočna daska i odgovorili su svojim pjesmama tražeći od ljudi da prate kanal T-Series, što je bila taktika koja je na kraju uspjela.
Na ljestvici najpraćenijih Youtube kanala od početka 2020. godine dominirala je ponuda glazbe i zabave. Od tada se na sceni pojavilo više kanala sa sadržajem za djecu - potencijalno dokaz potražnje izazvane koronavirusom od strane roditelja koji su se brinuli o svojoj djeci dok su bili kod kuće, tijekom zatvaranje škola i vrtića.