YouTube kanali s najviše pretplatnika | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

YouTube kanali s najviše pretplatnika

Autor Igor Martić

Na ovom se području vode i te kako žestoke borbe za prevlast

 Netflix, Disney+ i HBOMax.jpg Izvor: Shutterstock

Indijski bollywoodski glazbeni kanal T-Series trenutno je kanal s najviše sljedbenika na YouTubeu (234 milijuna), ispred kreatora zabave MrBeast (179 milijuna) i kanala dječjeg sadržaja Cocomelon (164 milijuna).

U 2018. T-Series je bio uključen u žestoku bitku za prvo mjesto na YouTubeu sa zabavnim kanalom PewDiePie (111 milijuna pratitelja), katapultiravši bollywoodski kanal na nove visine.

Vaaste Song: Dhvani Bhanushali, Tanishk Bagchi | Nikhil D | Bhushan Kumar | Radhika Rao, Vinay Sapru
Izvor: Youtube

PewDiePie, Šveđanin Felix Kjellberg u stvarnom životu, od tada je popustio masovnoj privlačnosti indijskih kinematografskih zvučnih zapisa, pao na šesto mjesto iza kolege YouTubera MrBeasta, drugog indijskog kanala, SET India od Sony Entertainmenta, i još jednog pružatelja sadržaja za djecu, Kids Diana Show.

Prije 2018. PewDiePie je pet godina bio profil s najviše pretplatnika na YouTubeu (osim YouTubeovih vlastitih kanala). Indijski kanal sve je više pokušavao zauzeti prvo mjesto, a Kjellberg i kolege YouTuberi okupili su se kako bi ga zadržali objavljivanjem nove pjesme Bitch Lasagna o T-seriji.

Kupili su i skupa mjesta na Super Bowlu 2019. kako bi uputili poruke koje pozivaju ljude da se pretplate. Indijskim YouTuberima to je bila odskočna daska i odgovorili su svojim pjesmama tražeći od ljudi da prate kanal T-Series, što je bila taktika koja je na kraju uspjela.

Na ljestvici najpraćenijih Youtube kanala od početka 2020. godine dominirala je ponuda glazbe i zabave. Od tada se na sceni pojavilo više kanala sa sadržajem za djecu - potencijalno dokaz potražnje izazvane koronavirusom od strane roditelja koji su se brinuli o svojoj djeci dok su bili kod kuće, tijekom zatvaranje škola i vrtića.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI