UZ GAMESCOM: Ovo su najveće svjetske igračke nacije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

UZ GAMESCOM: Ovo su najveće svjetske igračke nacije

Autor Ivan Vukić

Završava ovogodišnji Gamescom, sajam koji spaja ljubitelje gaminga i video igara

 Neo QLED gaming 2.jpg Izvor: Samsung

Uz 1200 izlagača očekuje se da će Gamescom ponovno postati najveći sajam videoigara na svijetu, s više od 300.000 posjetitelja. Iako je Njemačka ključno tržište videoigara, generirajući otprilike deset milijardi eura od prodaje igara, hardvera i online usluga u 2022., prvih 5 u smislu najvećeg prodora korisnika u sektoru igara čine druge zemlje. Tri od ovih pet nisu nikakvo iznenađenje.

Prema procjenama iz Statista Digital Market Outlooka Japan je stalno na prvom ili drugom mjestu u smislu postotka stanovništva koje se smatra igračima. Stopa penetracije od 53 posto u 2017. i 58 posto u 2022. donijela je Japanu prvo mjesto u obje godine.

Južna Koreja, dom mnogih elitnih e-sport igrača i organizacija, također zauzima mjesto među prvih 5, a čak je bila treća u 2022. godini.

 Igranje gaming telefon dijete djeca.jpg Izvor: Pixabay

Velika Britanija će u budućnosti najvjerojatnije prestići Japan po broju korisnika. Do 2027. očekuje se da će 70 posto stanovnika Ujedinjenog Kraljevstva ispunjavati uvjete za igrače, što odražava važnost tržišta. Na ljestvici Newzooa, zemlja je šesta s procijenjenim prihodom od 5,7 milijardi dolara u 2022.

Sve u svemu videoigre su u posljednjih nekoliko godina postale najunosniji medijski segment što se tiče prihoda. Ipak, u 2022. godini tržište se smanjilo na oko 182 milijarde dolara, prema procjenama Newzooa, pri čemu je 92 milijarde dolara generirano samo mobilnim igranjem.

Za usporedbu, prihodi od glazbene i filmske industrije dosegnuli su 25,9 milijardi USD i 21,3 milijarde USD u 2021. dok su pružatelji video streaminga poput Netflixa i Disneya+ generirali procijenjenih 62 milijarde USD u 2020. godini.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI