JUŽNOKOREJCI: Sve češće prelaze s Android telefona na iPhone | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

JUŽNOKOREJCI: Sve češće prelaze s Android telefona na iPhone

Autor Krunoslav Ćosić

Imamo rezultate ankete provedene u Južnoj Koreji među mlađima od 30 godina

 Apple iPhone 15 Pro Max Twitter @phonedesigner (2).jpg Izvor: TWITTER / @PHONEDESIGNER

Iako ih je 85% kupilo Android kao prvi telefon sada je 53% njih na iOS-u, otkriva Counterpoint te dodaju kako su najveći razlog za prelazak ovih korisnika Android telefona na iPhone očekivanja vezana uz performanse, posebice kameru.

Oko 85% korisnika pametnih telefona u Južnoj Koreji mlađih od 30 godina koristilo je Android telefone kao što su Samsung i LG kao svoje prve pametne telefone, prema anketi potrošača koju je proveo Counterpoint Research među 1000 korisnika u prvoj polovici 2023.

Međutim, oko 53% njih rekli su kako trenutno koriste iPhone, sugerirajući da su mnogi korisnici Android telefona prešli na iPhone tijekom zamjene. Razlog zašto Android telefoni čine vrlo visok udio prve kupnje pametnog telefona u Južnoj Koreji je taj što većina korisnika u toj dobnoj skupini, osobito adolescenciji, pri kupnji daju prednost onima koje im preporuče roditelji, obitelj ili prijatelji.

 Android-13.jpg Izvor: Youtube

Što se tiče razloga za prelazak s Android telefona na iPhone ispitanici su kao prvi i drugi prioritet naveli “Performanse” (32%) i “Imidž robne marke” (31%). Konkretno, što se tiče performansi, zadovoljstvo i očekivanja od kamere imali su najveći utjecaj na odluku o kupnji.

Apple ima niz centara za istraživanje i razvoj specijaliziranih za tehnologiju slikanja te se procjenjuje da je tvrtka maksimalno povećala performanse kamere svojih uređaja postizanjem dobrog sklada između hardvera i softvera.

Osim toga, Apple je nedavno na južnokorejskom tržištu pokrenuo kampanju pod nazivom Shot on iPhone (snimka s iPhoneom). Kampanja naglašava performanse kamere iPhonea kroz suradnju s korejskim glazbenim sastavom, ženskom grupom NewJeans, a napravljen je i kratki film pod redateljskom palicom Park Chan-wooka.

 Promjena OS-a pametnog telefona u Južnoj Koreji, Counterpoint.jpg
Promjena OS-a pametnog telefona u Južnoj Koreji
Izvor: Counterpoint

Prema anketi, čini se da je u bazi korisnika dobne skupine ispod 30 godina Apple uspio učvrstiti lojalnost postojećih korisnika iPhonea kao i onih koji su prešli s Android telefona. 92% korisnika koji su posjedovali iPhone kao svoj prvi pametni telefon rekli su da još uvijek koriste tu marku.

Nadalje, oko 76% njih izjavilo je da ne želi koristiti Android telefone u budućnosti. Ispitanici su kao razloge naveli nezadovoljstvo "dizajnom" (52%) i "performansama" (29%) Android telefona.

S iPhonea na Android

Kada se uzmu u obzir sve dobne skupine više od polovice ispitanika koji su rekli da su se prebacili s iPhonea na Android naveli su prednosti poput jednostavnosti korištenja značajki kao što je Samsung Pay, a sviđa im se i korisničko sučelje kao čimbenik razlikovanja.

Ovi su odgovori bili slični onima trenutnih korisnika iPhonea, koji su rekli da su voljni zamijeniti svoje uređaje Android pametnim telefonima u budućnosti. Stoga, kako bi se privukli novi korisnici i osigurali lojalni kupci, očekuje se da će marketinške strategije koje su usredotočene na korisničku pogodnost biti učinkovite za marke Android pametnih telefona.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI