STIŽE KOPIJA TWITTERA: Nova društvena mreža zvat će se Threads | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

STIŽE KOPIJA TWITTERA: Nova društvena mreža zvat će se Threads

Autor Smartlife

Instagram ima novu društvenu mrežu, stiže 6. srpnja

 Threads (1).jpg Izvor: Apple App Store

Threads se već i pojavio na App Storeu, a za preuzimanje je potreban Apple iPhone ili iPod touch s verzijom iOS 14.0 ili višom kako bi se aplikacija veličine 254 MB preuzela na uređaj. Podržani su mnogi jezici, među kojima je i hrvatski.

Već je neko vrijeme poznato da Instagram radi na aplikaciji koja bi trebala postati konkurencija Twitteru, a sada je poznato što možemo očekivati od ovog primjerka i kada će postati dostupan prvim korisnicima. Threads, kako je Instagram nazvao svoju novu uslugu, pojavio se u App Storeu, a očekivani datum lansiranja je 6. srpnja 2023.

Kako tvrtka opisuje novu aplikaciju, "Threads je mjesto gdje se zajednice okupljaju kako bi razgovarale o svemu - od tema do kojih vam je stalo do onoga što će biti u trendu sutra. Što god vas zanima možete pratiti ili se izravno povezati sa svojim omiljenim kreatorima i drugima koji vole iste stvari ili izgradite vlastitu mrežu vjernih sljedbenika kako biste podijelili svoje ideje, mišljenja i kreativnost sa svijetom."

Na temelju snimaka zaslona koji prate aplikaciju korisnici će moći povezati svoj Instagram račun i pratiti iste račune kao na platformi za dijeljenje fotografija. To znači da će korisnici od samog početka imati krug ljudi koje prate jedni druge, što bi se moglo pokazati kao prednost u odnosu na Twitter.

Korisnici će moći postaviti privatnost svojih objava tako da te objave mogu biti vidljive svima, samo pratiteljima ili samo osobama spomenutim u njima. Ispod svake objave nalazi se opcija lajkanja, komentiranja, dijeljenja na vlastitom profilu i dijeljenje poveznice.

Ostaje za vidjeti hoće li se Threads (u prijevodu, niti) pokazati uspješnim kao jasna kopija Twitter platforme. Čini se da kreće u pravom trenutku jer je prije nekoliko dana Elon Musk na svojoj društvenoj mreži ograničio broj objava koje korisnici mogu vidjeti dnevno.

Oni koji ne plaćaju pretplatu mogu pogledati 600, a oni koji plaćaju 6000 objava. Iako ne zvuči kao mala brojka, korisnici navode da im za 600 postova treba samo 10-15 minuta skrolanja, nakon čega im ova platforma blokira pristup.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI