Čini se da su neki malo ipak zakasnili, ali žele to nadoknaditi u ovoj godini
Ako se sjećate ne tako davno održane Googleove konferencije I/O izbrojano je da je pojam „AI“, tijekom dvosatne prezentacije, spomenut više od 140 puta. Google se nije libio dati svijetu do znanja gdje mu je trenutni fokus.
Nakon što je navodno uhvaćeno na krivoj nozi, nakon što se u javnosti pojavio ChatGPT, vodstvo Googlea izdalo je "Code Red" kao odgovor na brzi porast popularnosti chatbota krajem prošle godine, budući da su vidjeli da je Googleova osnovna djelatnost pretraživanja ugrožena.
Činjenica da OpenAI, tvrtka koja stoji iza ChatGPT-a, blisko surađuje s Microsoftom, jednim od Googleovih glavnih rivala u poslovanju pretraživanja, nije učinila stvari boljim za Google. Microsoft nastavlja donositi značajke koje pokreće AI u svoju tražilicu Bing.
Google smatra da će njihova sljedeća generacija AI sustava PaLM 2 biti "najsuvremeniji jezični model" koji je "dobar u matematici, kodiranju, zaključivanju, višejezičnom prevođenju i generiranju prirodnog jezika", izjavio je to Zoubin Ghahramani, potpredsjednik Google Deepminda.
PaLM pokreće više od 25 proizvoda najavljenih na I/O, uključujući Bard, Googleovog ChatGPT konkurenta, koji će biti uveden u više od 180 zemalja nakon što je probno razdoblje ograničeno na Sjedinjene Države i Ujedinjeno Kraljevstvo.
Izvor: BardGoogle također daje sve od sebe kako bi se suprotstavio ideji da je nekako zaostao s umjetnom inteligencijom naglašavajući svoju pionirsku ulogu u industriji tijekom proteklog desetljeća. Otkako je pokrenut ChatGPT umjetna inteligencija stvara velike valove i javnost sada može iz prve ruke svjedočiti koliko se tehnologija brzo razvija.
Tehnološke tvrtke kao što su Googleov matični Alphabet, Microsoft i Meta u potpunosti su prihvatile AI trend govoreći o mogućnostima i slučajevima upotrebe AI-ja u svakoj prilici. Alphabet, Meta, Microsoft, Amazon i Apple zajedno su spomenuli pojam "AI" gotovo 200 puta u svojim posljednjim pozivima o zaradi, dok su u godini prije AI spomenuli oko 40 puta. Alphabet, Meta i Microsoft puno su više uključeni u ludilo za umjetnom inteligencijom nego Amazon i Apple, što je razumljivo s obzirom na različite poslovne modele.