Google daje sve od sebe kako bi se suprotstavio ideji da je nekako zaostao s umjetnom inteligencijom
Google sve više govori o umjetnoj inteligenciji. Prema CNET-u, pojam "AI" spomenut je više od 140 puta tijekom dvosatne prezentacije nedavnih noviteta na konferenciji I/O. Google se nije libio dati svijetu do znanja gdje mu je trenutni fokus.
Nakon što je navodno uhvaćeno nespremno nakon puštanja ChatGPT-a u javnost, vodstvo Googlea izdalo je "Code Red" kao odgovor na brzi porast popularnosti chatbota krajem prošle godine, budući da su vidjeli da je njihova osnovna djelatnost pretraživanja ugrožena.
Činjenica da OpenAI, tvrtka koja stoji iza ChatGPT-a, blisko surađuje s Microsoftom, jednim od Googleovih glavnih rivala u poslovanju pretraživanja, nije učinila stvari boljim za Google. Istovremeno, Microsoft nastavlja donositi značajke koje pokreće AI u svoju tražilicu Bing.
Google je predstavio svoju sljedeću generaciju AI sustava PaLM 2, "najsuvremeniji jezični model", koji je "dobar u matematici, kodiranju, zaključivanju, višejezičnom prevođenju i generiranju prirodnog jezika", prema Zoubinu Ghahramaniju, potpredsjednik Google Deepminda.
PaLM pokreće više od 25 proizvoda najavljenih na I/O uključujući Bard, Googleovog ChatGPT konkurenta koji će biti uveden u više od 180 zemalja nakon što je probno razdoblje ograničeno na Sjedinjene Države i Ujedinjeno Kraljevstvo, piše Statista. Google je također dao sve od sebe kako bi se suprotstavio ideji da je nekako zaostao s umjetnom inteligencijom, naglašavajući svoju pionirsku ulogu u industriji tijekom proteklog desetljeća.
Izvor: FreepikOtkako je pokrenut ChatGPT umjetna inteligencija stvara velike valove i javnost sada može iz prve ruke svjedočiti koliko se tehnologija brzo razvija. Tehnološke tvrtke kao što su Googleov matični Alphabet, Microsoft i Meta u potpunosti su prihvatile AI trend, govoreći o mogućnostima i slučajevima upotrebe AI-ja u svakoj prilici.
Alphabet, Meta, Microsoft, Amazon i Apple zajedno su spomenuli pojam "AI" gotovo 200 puta u svojim posljednjim pozivima o zaradi. Alphabet, Meta i Microsoft puno su više uključeni u ludilo za umjetnom inteligencijom nego Amazon i Apple, što je razumljivo s obzirom na različite poslovne modele.