LAQO GPT: Implementacija umjetne inteligencije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

LAQO GPT: Implementacija umjetne inteligencije

Autor Krunoslav Ćosić

Domaće osiguranje uvodi GPT u komunikaciju s klijentima

 ChatGPT.jpg Izvor: Shutterstock

Umjetna inteligencija će pomoći u lakšoj komunikaciji i prilagodit će se specifičnim potrebama klijenta. Croatijin LAQO u suradnji s Infobipom, kao prvi u fintechu Europe, uvodi GPT u procese korisničke podrške.

Za sve klijente Laqa koji su u potrazi za odgovorima na najčešća pitanja osigurano je brže i personaliziranije iskustvo čime se unaprjeđuje korisničko iskustvo i jača lojalnost brendu. Umjesto s agentom moći ćete popričati izravno s Pavlom Pauqom, koji je sada u ulozi AI asistenta.

Laqo i Infobip projekt su razvili u suradnji s Microsoftom koristeći ogromni potencijal umjetne inteligencije. S ciljem pružanja još bolje i efikasnije korisničke podrške klijentima koristit će platformu OpenAI GPT baziranu na revolucionarnoj umjetnoj inteligenciji, integriranu u Microsoftovu Azure cloud infrastrukturu.

Uz pomoć umjetne inteligencije postojeći i budući klijenti moći će se u bilo kojem trenutku, bez čekanja, informirati o Laqo proizvodima i uslugama, s time da će se platforma u svakom razgovoru prilagoditi specifičnim potrebama klijenta. Ovo je tek prva faza implementacije umjetne inteligencije u Laqo osiguranju – u kasnijim stadijima Laqo će proširiti involviranost GPT-ja i na ključne korisničke
procese.

 LAQO GPT.jpg Izvor: laqo

Pavle Pauq preuzima ulogu digitalnog asistenta te će putem WhatsAppa strpljivo odgovarati na sve općenite upite klijenata o samom brendu i proizvodima. Klijenti će dobiti tražene informacije, a agenti će sada imati više vremena posvetiti se kompleksnijim upitima klijenata.

Za prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje i tech inovaciju Croatia osiguranja, nakon uvođenja plaćanja kriptovalutom i lansiranja Laqo Muzeja u metaversu, implementacija umjetne inteligencije je logičan korak.

GPT će omogućiti 24-satnu komunikaciju, sedam dana u tjednu. U daljnjim fazama razvoja s Pavlom će se moći pričati i o detaljima korisničkih procesa, a ne samo u ponudi, baš kao i sa svakom stvarnom osobom, najavljuje Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI