Pogledajte kako su nekada izgledali obrasci, a kako se danas ugovara osiguranje

Laqo osiguranje predstavilo je prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu. U virtualnom svijetu možete vidjeti kako su ljudi nekada čekali u redovima kako bi potpisali policu osiguranja, shvatit ćete i što znači FTJP (fali ti jedan papir) kao i kako su nekada izgledali obrasci. Shvatit ćete vrlo brzo – komplicirani.
U današnje vrijeme je policu osiguranja za vozila moguće dobiti kroz nekoliko klikova, čime se utječe zasigurno i na emisije CO2. Muzeju osiguranja u metaverseu može se pristupiti preko bilo kojeg web preglednika, uz miš i tipkovnicu. Nisu vam potrebne specijalne naočale kako biste ušli u Web 3 svijet u kojem su glavni likovi avatari.
Muzej su u Zagrebu, na platformi Decentraland, predstavili predsjednik Uprave Croatia osiguranja Davor Tomašković, direktorica digitalnog razvoja Ana Zovko i Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa & Žinić & Grey, prvi takav muzej na svijetu u metaversu.

U Muzeju osiguranja na Decentralandu prikazani su načini osiguranja koji predstavljaju povijest te nova, unaprijeđena i digitalna iskustva kakva nude Croatia osigiranje i Laqo koja postaju standard. Laqo svojim posjetiteljima na metaversu osim brzog i jednostavnog ugovaranja osiguranja pokazuje i koliko se CO2 emisija štedi digitalnim ugovaranjem.

„Proteklih godina metaverse je bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardwarea. Sada se javnost bavi AI botovima dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverse. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti, LAQO se za stalno nastanio u metaversu i namjerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brandova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca“, izjavio je Davor Bruketa.
LAQO muzej možete posjetiti na Decentralandu.


