OBAVEZNO ISPROBAJTE: Hrvatski muzej osiguranja u metaversu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

OBAVEZNO ISPROBAJTE: Hrvatski muzej osiguranja u metaversu

Autor Krunoslav Ćosić

Pogledajte kako su nekada izgledali obrasci, a kako se danas ugovara osiguranje

 Laqo muzej osiguranja u metaversu (6).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

Laqo osiguranje predstavilo je prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu. U virtualnom svijetu možete vidjeti kako su ljudi nekada čekali u redovima kako bi potpisali policu osiguranja, shvatit ćete i što znači FTJP (fali ti jedan papir) kao i kako su nekada izgledali obrasci. Shvatit ćete vrlo brzo – komplicirani.

U današnje vrijeme je policu osiguranja za vozila moguće dobiti kroz nekoliko klikova, čime se utječe zasigurno i na emisije CO2. Muzeju osiguranja u metaverseu može se pristupiti preko bilo kojeg web preglednika, uz miš i tipkovnicu. Nisu vam potrebne specijalne naočale kako biste ušli u Web 3 svijet u kojem su glavni likovi avatari.

Muzej su u Zagrebu, na platformi Decentraland, predstavili predsjednik Uprave Croatia osiguranja Davor Tomašković, direktorica digitalnog razvoja Ana Zovko i Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa & Žinić & Grey, prvi takav muzej na svijetu u metaversu.

 Davor Bruketa, Ana Zovko i Davor Tomašković (2).jpg Izvor: [email protected]

U Muzeju osiguranja na Decentralandu prikazani su načini osiguranja koji predstavljaju povijest te nova, unaprijeđena i digitalna iskustva kakva nude Croatia osigiranje i Laqo koja postaju standard. Laqo svojim posjetiteljima na metaversu osim brzog i jednostavnog ugovaranja osiguranja pokazuje i koliko se CO2 emisija štedi digitalnim ugovaranjem.

 Dunja Pašalić i Matej Lončarić.jpg
Dunja Pašalić i Matej Lončarić
Izvor: [email protected]

„Proteklih godina metaverse je bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardwarea. Sada se javnost bavi AI botovima dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverse. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti, LAQO se za stalno nastanio u metaversu i namjerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brandova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca“, izjavio je Davor Bruketa.

LAQO muzej možete posjetiti na Decentralandu.

 Laqo muzej osiguranja u metaversu (8).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

 Laqo muzej osiguranja u metaversu (5).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

 Laqo muzej osiguranja u metaversu (7).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI