Međunarodni je dan burgera, a obilježava se 28. svibnja. Znate li kolika je bila najskuplja narudžba?
Zagreb je hrvatski grad koji najviše voli hamburgere, što dokazuje više od 830.000 naručenih burgera prošle godine, pokazuju podaci koje je objavio Glovo, a cheeseburger, chicken burger i classic burger najčešći su odabir hrvatskih korisnika aplikacije za naručivanje hrane, namirnica i ostalih proizvoda iz domaćih restorana i trgovina.
Nakon glavnog grada Hrvatske u konzumaciji ovog jela najviše uživaju građani Splita, Osijeka, Rijeke i Zadra. Povodom Međunarodnog dana burgera, koji obilježavamo 28. svibnja, Glovo je i ove godine otkrio trendove konzumacije omiljenog jela u Hrvatskoj.
U posljednjih godinu dana Hrvati su naručili više od 1,7 milijuna hamburgera, odnosno hamburger svake 3 minute u prosjeku, što Hrvatsku svrstava među 10 zemalja u kojima se najviše naručuju i jedu hamburgeri, od 25 zemalja u kojima Glovo posluje.
Kada govorimo o hrvatskim gradovima koji su doživjeli najveći porast konzumacije hamburgera, prednjači Rovinj s porastom od čak 518%. Statistika pokazuje da su ukusni hamburgeri definitivno omiljena opcija za večeru među hrvatskim građanima, što potvrđuje i činjenica da su se prošle godine hamburgeri najviše naručivali između 19 i 21 sat.
Glovo otkriva još neke zanimljive informacije - hamburgeri su posebno privlačili kupce u zimskim mjesecima pa su se najviše naručivali u siječnju, veljači i ožujku. Takozvana žuta aplikacija za naručivanje hamburgera dostupna je svaki dan, no tijekom 2022. godine utorak, petak i subota bili su špica u tjednu.
Cheeseburger, chicken burger i classic burger su, čini se, kraljevi svih hamburgera u Hrvatskoj. No, sve je veći broj malo zdravijih varijanti hamburgera pa je Hrvatska 5. na ljestvici konzumacije veganskih hamburgera, što predstavlja rast od 66% u odnosu na prethodno razdoblje.
Izvor: PixabaySigurno vas zanima koliko je iznosila najskuplja narudžba hamburgera putem aplikacije Glovo u 2022. godini? Odgovor je 1538 kuna odnosno više od 200 eura, a jedna je osoba naručila ukupno 579 hamburgera u jednoj godini, što je još jedan dokaz da je ovo ukusno jelo u Hrvatskoj mnogima prvi izbor.
Prema podacima, Glovo je u Hrvatskoj tijekom 2022. godine imao više od 1000 partnera koji prodaju hamburgere, a među njima se ističu mali poduzetnici. Broj malih i srednjih poduzeća koji prodaju hamburgere porastao je za 62% u odnosu na godinu prije.