ZADOVOLJSTVO KUPACA: Samsung je zauzeo prvo mjesto | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ZADOVOLJSTVO KUPACA: Samsung je zauzeo prvo mjesto

Autor Krunoslav Ćosić

ACSI indeks se odnosi na 5G mobilne uređaje

 Samsung_Care_Mail-In_Facility-5-scaled.jpg Izvor: Samsung

Samsung je dobio najviše ocjene za ukupnu kvalitetu, kvalitetu proizvoda i kvalitetu usluge za 5G telefone u godišnjem američkom istraživanju indeksa zadovoljstva kupaca. 73% potrošača navelo je da je tehnička podrška bila ključni čimbenik u njihovoj odluci o kupnji. 89% izjavilo je da je trajnost također važan faktor.

Samsung Electronics America rangiran je kao #1 po zadovoljstvu korisnika među 5G mobilnim uređajima u američkom istraživanju indeksa zadovoljstva korisnika (ACSI) za 2023. godinu. Indeks, koji ispituje kupce koji ocjenjuju vlastite mobilne uređaje, odaje priznanje vodećima u industriji za njihovu izvrsnost u kvaliteti proizvoda, popravku servisa, pouzdanosti mobilnih aplikacija i pokrivenosti jamstvom.

 Samsung_Care_Van-10-scaled.jpg Izvor: Samsung

„Kupci mnogo razmišljaju pri kupnji i tehnologijama. Žele i mir jer kupuju pouzdane uređaje koji će raditi za njihove potrebe kao i povjerenje da ako nešto pođe po zlu, imaju mogućnosti kvalitetnog popravka”, rekao je Mark Williams, potpredsjednik korisničke službe u Samsung Electronics America.

"Ovo ACSI priznanje dokaz je ulaganja koja je Samsung napravio kako bi potrošačima pružio vrijednost - u proizvodima koje proizvodimo i praktičnoj, stručnoj brizi o kupcima koju nudimo."

 samsung-care-asci-2023-hero.jpg Izvor: Samsung

Anketa ACSI jedina je nacionalna međuindustrijska mjera zadovoljstva kupaca. Od 1994. godine istraživanje je prepoznato kao vodeće u analizi mišljenja potrošača o proizvodima i uslugama koje najčešće koriste.

Između travnja 2022. i ožujka 2023. ACSI Cell Phone Manufacturer Study anketirao je više od 4000 potrošača u SAD-u koji su nedavno kupili mobilne telefone kako bi procijenili kvalitetu njihovih iskustava.

 acsi_logo-RGB-hi-res.jpg Izvor: Samsung

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI