ACSI indeks se odnosi na 5G mobilne uređaje
Samsung je dobio najviše ocjene za ukupnu kvalitetu, kvalitetu proizvoda i kvalitetu usluge za 5G telefone u godišnjem američkom istraživanju indeksa zadovoljstva kupaca. 73% potrošača navelo je da je tehnička podrška bila ključni čimbenik u njihovoj odluci o kupnji. 89% izjavilo je da je trajnost također važan faktor.
Samsung Electronics America rangiran je kao #1 po zadovoljstvu korisnika među 5G mobilnim uređajima u američkom istraživanju indeksa zadovoljstva korisnika (ACSI) za 2023. godinu. Indeks, koji ispituje kupce koji ocjenjuju vlastite mobilne uređaje, odaje priznanje vodećima u industriji za njihovu izvrsnost u kvaliteti proizvoda, popravku servisa, pouzdanosti mobilnih aplikacija i pokrivenosti jamstvom.
„Kupci mnogo razmišljaju pri kupnji i tehnologijama. Žele i mir jer kupuju pouzdane uređaje koji će raditi za njihove potrebe kao i povjerenje da ako nešto pođe po zlu, imaju mogućnosti kvalitetnog popravka”, rekao je Mark Williams, potpredsjednik korisničke službe u Samsung Electronics America.
"Ovo ACSI priznanje dokaz je ulaganja koja je Samsung napravio kako bi potrošačima pružio vrijednost - u proizvodima koje proizvodimo i praktičnoj, stručnoj brizi o kupcima koju nudimo."
Izvor: SamsungAnketa ACSI jedina je nacionalna međuindustrijska mjera zadovoljstva kupaca. Od 1994. godine istraživanje je prepoznato kao vodeće u analizi mišljenja potrošača o proizvodima i uslugama koje najčešće koriste.
Između travnja 2022. i ožujka 2023. ACSI Cell Phone Manufacturer Study anketirao je više od 4000 potrošača u SAD-u koji su nedavno kupili mobilne telefone kako bi procijenili kvalitetu njihovih iskustava.
Izvor: Samsung