TikTok je daleko najpopularnija mreža u mnogim državama svijeta
Američka Bijela kuća podržala je zakon američkog Senata koji su članovi predstavili prije nekoliko dana, a koji bi američkoj vladi dao dalekosežnije ovlasti u ograničavanju pa čak i zabrani proizvođača softvera ili elektronike povezanih s inozemstvom.
Smatra se da je nacrt zakona usmjeren na mrežu društvenih medija TikTok u kineskom vlasništvu, iako se u njemu usluga izričito ne imenuje. Kako javlja CNN, Zakon o ograničavanju pojave sigurnosnih prijetnji koje ugrožavaju informacijsku i komunikacijsku tehnologiju - skraćeno RESTRICT - predstavljen je nakon dvije godine uglavnom bezuspješnih pregovora s TikTokom kako bi se riješili problemi američke nacionalne sigurnosti u vezi s aplikacijom.
Zabrinutost oko toga koliko bi TikTokovih korisničkih podataka mogla vidjeti kineska vlada sve je veća u SAD-u i Europi. Kao što se vidi u podacima Statista Market Insightsa, TikTok je prikupio veliki broj sljedbenika u Sjedinjenim Državama i Europi, a njegov tržišni udio u prihodima od aplikacija premašuje udio starijih društvenih mreža poput Instagrama i Facebooka - obje u vlasništvu SAD-a.
U Sjedinjenim Američkim Državama udio TikToka već sada čini 26 posto tržišta, što je daleko ispred Instagramovih 14 posto. Međutim, TikTokov udio potrošnje na oglašavanje na društvenim mrežama u SAD-u kao i u Velikoj Britaniji i Njemačkoj kretao se između 9-12 posto, iza većih oglašivača Facebooka, Instagrama kao i profesionalnih mreža Linkedin (tj. ekvivalent Xing na njemačkom tržištu).
Izvor: Shutterstock