KINESKA DRUŠTVENA MREŽA: Najpopularnija je u SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

KINESKA DRUŠTVENA MREŽA: Najpopularnija je u SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji

Autor Igor Martić

TikTok je daleko najpopularnija mreža u mnogim državama svijeta

 TikTok (3) Izvor: Shutterstock

Američka Bijela kuća podržala je zakon američkog Senata koji su članovi predstavili prije nekoliko dana, a koji bi američkoj vladi dao dalekosežnije ovlasti u ograničavanju pa čak i zabrani proizvođača softvera ili elektronike povezanih s inozemstvom.

Smatra se da je nacrt zakona usmjeren na mrežu društvenih medija TikTok u kineskom vlasništvu, iako se u njemu usluga izričito ne imenuje. Kako javlja CNN, Zakon o ograničavanju pojave sigurnosnih prijetnji koje ugrožavaju informacijsku i komunikacijsku tehnologiju - skraćeno RESTRICT - predstavljen je nakon dvije godine uglavnom bezuspješnih pregovora s TikTokom kako bi se riješili problemi američke nacionalne sigurnosti u vezi s aplikacijom.

 Zastupljenost drustvenih mreza u 2023. godini, Statista.jpg
Zastupljenost društvenih mreža u 2023. godini
Izvor: Statista

Zabrinutost oko toga koliko bi TikTokovih korisničkih podataka mogla vidjeti kineska vlada sve je veća u SAD-u i Europi. Kao što se vidi u podacima Statista Market Insightsa, TikTok je prikupio veliki broj sljedbenika u Sjedinjenim Državama i Europi, a njegov tržišni udio u prihodima od aplikacija premašuje udio starijih društvenih mreža poput Instagrama i Facebooka - obje u vlasništvu SAD-a.

U Sjedinjenim Američkim Državama udio TikToka već sada čini 26 posto tržišta, što je daleko ispred Instagramovih 14 posto. Međutim, TikTokov udio potrošnje na oglašavanje na društvenim mrežama u SAD-u kao i u Velikoj Britaniji i Njemačkoj kretao se između 9-12 posto, iza većih oglašivača Facebooka, Instagrama kao i profesionalnih mreža Linkedin (tj. ekvivalent Xing na njemačkom tržištu).

 TikTok (2) Izvor: Shutterstock

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI