Microsoft priprema pokretanje vlastite trgovine s aplikacijama | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Microsoft priprema pokretanje vlastite trgovine s aplikacijama

Autor Ivan Vukić

Ipak, prvo se čeka odobrenje akvizicije Activision Blizzarda, što je zapelo prije nekoliko mjeseci

 Call of Duty Modern Warfare II.jpg Izvor: Playstation

Microsoft je otvorio vrata pokretanju vlastite trgovine aplikacijama za mobilne igre ako regulatori daju zeleno svjetlo za akviziciju Activision Blizzarda vrijednu 68,7 milijardi dolara, izvijestio je Financial Times (FT).

Phil Spencer, izvršni direktor Microsoft Gaminga, rekao je za FT, prenosi Mobile World Live, da Microsoft želi biti spreman ponuditi sadržaj sa svoje konzole Xbox i partnere trećih strana na više zaslona i lokacija.

"Danas to ne možemo učiniti na mobilnim uređajima, ali želimo ići prema svijetu za koji mislimo da će doći tamo gdje su ti uređaji otvoreni." Spencer je mislio na ažuriranje Zakona o digitalnim tržištima Europske unije (Digital Markets Act) koje je na čekanju, s novim pravilima koja bi trebala stupiti na snagu u ožujku 2024. i zahtijevaju da Apple i Google otvore svoje uređaje kako bi omogućili pristup trgovinama aplikacijama i za druge uređaje.

 Activision Blizzard (1).jpg Izvor: stLegat / Alamy / Alamy / Profimedia

Dodao je da Microsoft radi prema svijetu u kojem njegovi korisnici nisu ograničeni na nekoliko trgovina aplikacijama kako bi mogli instalirati usluge igranja. Ključ Microsoftovih planova za pokretanje trgovine s aplikacijama također će biti odobrenje ugovora o kupnji Activision Blizzard. Posao s Activision Blizzardom suočava se s stalnim regulatornim nadzorom u SAD-u, Europi i Velikoj Britaniji.

Spencer je rekao da je mobilno igranje "očita rupa u našim mogućnostima" i akvizicija izdavača igara može pomoći u popunjavanju ove praznine. Također je primijetio da bi hit naslovi kao što su Call of Duty i Candy Crush Saga bili presudni za pridobivanje korisnika u trgovini aplikacija.

 Call of Duty Modern Warfare II i Warzone 2.0 (7).jpg Izvor: Playstation

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI