Mladi ne vjeruju baš svemu što pročitaju, pokazuju istraživanja
Unatoč manjem povjerenju društveni mediji najčešće su korišteni izvor vijesti među ispitanicima u SAD-u koji svakodnevno prate vijesti, prema anketi Morning Consulta. Slijede televizijske vijesti (26 posto), kabelske vijesti (21 posto) i radio (20 posto), prenosi Statista.
Velika upotreba ne znači nužno i jaku percepciju pouzdanosti. Tamo gdje se radio smatrao najpouzdanijim izvorom - unatoč tome što ga je redovito slušala manja grupa - suprotno je bilo s društvenim medijima koji su imali veću upotrebu, ali upola manje ljudi koji su im vjerovali.
Istraživanje UNICEF-Gallup iz 2021. godine dovelo je do sličnog zaključka, ovaj put promatrajući nekoliko zemalja diljem svijeta. Utvrdilo se da, iako se veći udio mladih (15-24 godine) oslanjao na društvene medije radije nego na druge izvore kako bi ostali informirani o aktualnim događajima, nisu nužno vjerovali informacijama koje su tamo pronašli.
Generacijski jaz između izvora vijesti nije uključen u grafikon, ali je ipak vrijedan pažnje. Prema podacima Morning Consulta, starije odrasle osobe češće su se odlučivale za tradicionalne medije kao što su kabelske mreže vijesti (32 posto za 65+, 24 posto za 45-64 godine, 18 posto za 35-44 godine, 12 posto za 18 -34 godine) i novine (21 posto 65+, naspram 9-10 posto u ostalim dobnim skupinama).
Mlađu su publiku najviše privlačile platforme društvenih medija (45 posto 18-34 godine, 44 posto 35- 44 godine, 33 posto 45-64 godine, 24 posto 65+).