TRADICIONALNI VS. NOVI MEDIJI: Amerikanci se okreću društvenim medijima | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

TRADICIONALNI VS. NOVI MEDIJI: Amerikanci se okreću društvenim medijima

Autor Ivan Vukić

Mladi ne vjeruju baš svemu što pročitaju, pokazuju istraživanja

 Drutvene mreze ljudi (2).jpg Izvor: Shutterstock

Unatoč manjem povjerenju društveni mediji najčešće su korišteni izvor vijesti među ispitanicima u SAD-u koji svakodnevno prate vijesti, prema anketi Morning Consulta. Slijede televizijske vijesti (26 posto), kabelske vijesti (21 posto) i radio (20 posto), prenosi Statista.

Velika upotreba ne znači nužno i jaku percepciju pouzdanosti. Tamo gdje se radio smatrao najpouzdanijim izvorom - unatoč tome što ga je redovito slušala manja grupa - suprotno je bilo s društvenim medijima koji su imali veću upotrebu, ali upola manje ljudi koji su im vjerovali.

Istraživanje UNICEF-Gallup iz 2021. godine dovelo je do sličnog zaključka, ovaj put promatrajući nekoliko zemalja diljem svijeta. Utvrdilo se da, iako se veći udio mladih (15-24 godine) oslanjao na društvene medije radije nego na druge izvore kako bi ostali informirani o aktualnim događajima, nisu nužno vjerovali informacijama koje su tamo pronašli.

 Drutvene mreze ljudi (1).jpg Izvor: Shutterstock

Generacijski jaz između izvora vijesti nije uključen u grafikon, ali je ipak vrijedan pažnje. Prema podacima Morning Consulta, starije odrasle osobe češće su se odlučivale za tradicionalne medije kao što su kabelske mreže vijesti (32 posto za 65+, 24 posto za 45-64 godine, 18 posto za 35-44 godine, 12 posto za 18 -34 godine) i novine (21 posto 65+, naspram 9-10 posto u ostalim dobnim skupinama).

Mlađu su publiku najviše privlačile platforme društvenih medija (45 posto 18-34 godine, 44 posto 35- 44 godine, 33 posto 45-64 godine, 24 posto 65+).

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI