NAVIKE I AKTIVNOSTI PAROVA: Dosadili su im tradicionalni spojevi | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NAVIKE I AKTIVNOSTI PAROVA: Dosadili su im tradicionalni spojevi

Autor Krunoslav Ćosić

Istraživanje otkriva da se navike parova za Valentinovo mijenjaju

 Valentinovo srce Volkswagen Buba.jpg Izvor: Waldemar Thaut / Panthermedia / Profimedia

Huawei je proveo istraživanje na 2500 ispitanika, a rezultati pokazuju kako današnji parovi izbjegavaju tradicionalne forme poput večere i kina u korist značajnijih aktivnosti i zajedničkih iskustava. Mali podsjetnik:
Obilježavanje Valentinova seže u daleku 269. godinu kada se počelo slaviti kao blagdan u povodu svetog Valentina dok je u 18. stoljeću započela tradicija darivanja cvijeća, slatkiša i slanja čestitki.

200-tinjak godina kasnije ti se običaji drastično mijenjaju te parovi i oni koji tek počinju izlaziti s partnerom traže iskustva koja stvaraju trajna i drugačija sjećanja. Gotovo dvije trećine (64%) ispitanih složilo se s izjavom da su im tradicionalni spojevi dosadili i da traže uzbudljivija iskustva s partnerima ili ljudima s kojima izlaze.

 ValentinesDay_Huawei gifting.jpg Izvor: Huawei

Ovo je čak i istinitije među mlađim parovima gdje 71% ispitane dobne skupine od 26 do 35 godina izjavljuje da su im tradicionalni spojevi apsolutno nezanimljivi. Zaboravite na cvijeće i čokolade, impresionirajte spojem u tematskom parku ili penjanjem po stijenama.

Na pitanje koji bi bio njihov idealan izlazak jedan od sedam ispitanika (69%) u istraživanju izjavio je da bi više volio zajedničku netradicionalnu opciju kao što je sport na otvorenom, učenje novih vještina ili neko drugo zajedničko aktivno iskustvo nego tradicionalni izlazak.

Više od dvije trećine (67%) ispitanih reklo je da su već isprobali kreativnije aktivnosti poput tečaja kuhanja, isprobavanja sobe za bijeg, neobične izložbe i kazališne predstave ili posjeta tematskom parku.

Gotovo tri četvrtine ispitanika (73%) izjavilo je da su se odlučili za zajedničke sportske aktivnosti na spojevima ili sa svojim dugogodišnjim partnerom koje uključuju aktivnosti poput teretane, planinarenja ili čak penjanja po stijenama.

 ValentinesDay_Huawei gifting 2.jpg Izvor: Huawei

Promjene u navikama spojeva potaknute su željom za stvaranjem trajnih uspomena kroz zajednička i nova iskustva za koja mnogi parovi vjeruju da će ih zbližiti. Devet od 10 ispitanih (88%) reklo je da se slažu da ih dijeljena iskustva zbližavaju s partnerom, a tri četvrtine njih (76%) reklo je da bi radije spoj na kojem mogu naučiti ili doživjeti nešto novo sa svojim partnerom. To je posebno vrijedilo za mlađe parove, gdje je taj postotak porastao na 79% za skupinu od 26 do 35 godina.

Budućnost

Čak 91% planira aktivnije spojeve i kreativna dijeljenja iskustava sa svojim partnerima na spojevima. To vrijedi i za one koji su već isprobali aktivnije izlaske i žele više još više aktivnosti u sljedećih 12 mjeseci kao i za one koji se još nisu odvojili od tradicionalnih spojeva.

Više od 84% ispitanih reklo je da planiraju isprobati nove aktivnosti u vezi tijekom sljedećih 12 mjeseci. Točnije, putovanje je bilo najbolja opcija kod 77% ljudi koji su rekli da to žele uvrstiti u zajedničke planove i aktivnosti.

 Viber Valentinovo (2).jpg Izvor: Viber

Pokretanje novog hobija bilo je popularno kod polovice parova, a fotografija je bila željeni izbor kod 42% ispitanika. Sport je bio treća najpopularnija opcija gdje je više od trećine (36%) planiralo isprobati neku fitness aktivaciju na spojevima tijekom 2023. godine.

Međutim, parovi mogu imati problema oko dogovora o tome koje će aktivnosti raditi zajedno. Za putovanje se odlučilo više žena, njih 81% naspram 73% muškaraca, dok su muškarci bili skloniji sportu, njih 43% naspram 29% žena.

Srećom, fotografija kao novi hobi bila je preferencija za oboje, 42% za žene i 41% za muškarce – što znači da će što god parovi krenuli to će sigurno zabilježiti s novom, zajedničkom ljubavi prema fotografiji.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI