Google vam može dati prijedloge kako biste lakše odlučili što gledati
Traženje TV emisija i filmova jedan je od načina kako provesti večer uz ekran, bilo mobitela, televizora, tableta ili računala. Ili uz projektor. Biranje sadržaja nekad baš nije jednostavno, a možda vam neće pomoći niti preporuke prijatelja.
Pomoći će vam Google. Na računalu otvorite google.com te u polje za pretraživanje upišite „što gledati“. Sadržaj za gledanje možete tražiti i prema usluzi streaminga, prema temi, žanru i ostalim parametrima. Na primjer, možete pretraživati filmove na Huluu ili romantične komedije iz 90-ih.
Kliknite film ili seriju. U odjeljku "Dostupno na" odaberite uslugu streaminga.
Pretplatite se na streaming
Možete dodati televizijske usluge i usluge streaminga na koje ste pretplaćeni kako biste dobivali rezultate samo za one serije ili filmove koje možete gledati. Na računalu otvorite google.com te ponovo u polje za pretraživanje upišite „što gledati“.
Na primjer, pretražite istinite kriminalističke serije. Na vrhu rezultata pretraživanja kliknite Uredite svoje usluge, odaberite svoje pretplate, kliknite Zatvori. Sadržaj za gledanje možete tražiti i bez pretplate.
Ocijenite pogledani sadržaj
Davanjem ocjene pomoći ćete drugima koji traže dobar sadržaj. Možete ocijeniti sadržaj koji gledate kako biste ubuduće dobivali bolje preporuke. Na računalu otvorite google.com. Potražite film ili seriju.
S desne strane, pored ocjene koju su dodijelili Googleovi korisnici, kliknite Sviđa mi se ili Ne sviđa mi se. Kako biste pronašli TV emisije i filmove koje ste ocijenili otvorite google.com/search/contributions/reviews
Ako ne želite prilagođene preporuke možete isključiti značajku Osobni rezultati pretraživanja.
Kako funkcioniraju preporuke?
Preporuke za filmove, serije i emisije temelje se na popularnim ili aktualnim sadržajima na Googleovim proizvodima, sadržajima spomenutim na webu i novim sadržajima na uslugama streaminga.
Ako ste prijavljeni na Google račun i uključeni su vam osobni rezultati pretraživanja, Googleove preporuke temelje se i na vašoj aktivnosti na Googleovim proizvodima, uključujući sljedeće:
• prošla pretraživanja i povijest pregledavanja
• TV emisije ili filmovi koje ste ocijenili
• najave koje ste gledali na YouTubeu